کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

افزایش بار ترافیکی در محورهای هراز و کندوان /محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ورودی آغاز شد

2 خرداد 1399 ساعت 2:35

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای "هراز و کندوان" خبر داد و گفت: از ساعت 13 محور کندوان از "کرج" به سمت "چالوس" یک طرفه شد.


به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی طی گفت‌وگویی از ترافیک پرحجم و روان در محورهای "هراز و کندوان" خبر داد و گفت: از ساعت 13 روز گذشته محور کندوان از "کرج" به سمت "چالوس" یک طرفه شد.

وی افزود: برابر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان و دوربین‌های پایش تصویری در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و روان از سمت جنوب به شمال محورهای هراز و کندوان هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبلاً از طریق رسانه‌های گروهی استان اطلاع رسانی شد از ساعت 13 محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان آغاز شد و این محور از سمت "کرج به چالوس" یک طرفه شده است.

قدمی با اشاره به ترافیک عادی و روان در محور "سوادکوه" به رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در محورهای شمالی را دارند، خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

به گفته وی، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 424145

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424145/افزایش-بار-ترافیکی-محورهای-هراز-کندوان-محدودیت-های-ورودی-آغاز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com