کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

2300 تخته فرش خارجی در غرب مازندران کشف شد/ارزش 23 میلیاردی کالاهای مکشوفه

2 خرداد 1399 ساعت 2:29

فرمانده انتظامی مازندران از کشف انبار دپوی فرش‌های خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی 23 میلیارد و 700 میلیون ریال در غرب استان خبر داد.


به گزارش بلاغ، مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران طی گفت‌وگویی از کشف انبار دپوی فرش‌های خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی 23 میلیارد و 700 میلیون ریال در غرب استان خبر داد.

وی با اعلام این خبر، افزود: در پی انهدام باند سارقان منازل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد و کشف مقادیری فرش خارجی از اعضای این باند، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بازجویی از سارقان رد یک انبار دپوی فرش های خارجی را در این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با شناسایی انبار دپوی فرش‌های خارجی و مالک آن با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده اداره تعزیرات حکومتی از این انبار بازرسی که در نتیجه بیش از دو هزار و 370 تخته فرش خارجی مدل ترک تولید کشور بلژیک فاقد مدارک و مجوز قانونی به ظن قاچاق کشف شد.

 میرزایی، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی فرش‌های مکشوفه حدود 23 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده که مراتب با هماهنگی مرجع قضائی از سوی کارشناسان اداره تعزيرات حکومتی به دقت مورد شمارش و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 424134

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424134/2300-تخته-فرش-خارجی-غرب-مازندران-کشف-ارزش-23-میلیاردی-کالاهای-مکشوفه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com