تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۲۴۱۳۴
فرمانده انتظامی مازندران از کشف انبار دپوی فرش‌های خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی 23 میلیارد و 700 میلیون ریال در غرب استان خبر داد.
۰
plusresetminus
2300 تخته فرش خارجی در غرب مازندران کشف شد/ارزش 23 میلیاردی کالاهای مکشوفه
به گزارش بلاغ، مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران طی گفت‌وگویی از کشف انبار دپوی فرش‌های خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی 23 میلیارد و 700 میلیون ریال در غرب استان خبر داد.

وی با اعلام این خبر، افزود: در پی انهدام باند سارقان منازل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد و کشف مقادیری فرش خارجی از اعضای این باند، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بازجویی از سارقان رد یک انبار دپوی فرش های خارجی را در این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با شناسایی انبار دپوی فرش‌های خارجی و مالک آن با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده اداره تعزیرات حکومتی از این انبار بازرسی که در نتیجه بیش از دو هزار و 370 تخته فرش خارجی مدل ترک تولید کشور بلژیک فاقد مدارک و مجوز قانونی به ظن قاچاق کشف شد.

 میرزایی، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی فرش‌های مکشوفه حدود 23 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده که مراتب با هماهنگی مرجع قضائی از سوی کارشناسان اداره تعزيرات حکومتی به دقت مورد شمارش و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴