تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۳
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد با مصرف مداوم خوراکی‌های هر فصل می‌توان تغییر زیادی در مدت زمانی کوتاه در وزن ایجاد کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ-چاقاله بادام و گوجه سبز از میوه‌های بهاری هستند که آنتی‌اکسیدان‌های آن موجب دفع چربی و کاهش "کلسترول خون" می شود و شادابی و زیبایی پوست را به دنبال دارد.
  گفتنی است میوه جات یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی هستند که در طول روز آن ها را زیاد مصرف می کنیم اما اگر با نحوه صحیح مصرف آن ها آشنا شویم می توانیم تغییر و کنترل زیادی روی وزن خود داشته باشیم.   بررسی‌ها نشان می‌دهند با مصرف سالاد هر فصل در وعده ناهار و شام علاوه بر افزایش سوخت و ساز و تامین پروتئین و فیبر بدن می توان اشتها را کنترل کرد و از زیاده روی در خوردن جلوگیری کرد.   دانشمندان با مطالعه روی مواد غذایی مصرفی توسط انسان‌ها دریافتند افرادی که در بین غذاهای خود از سالاد و دسرهای میوه ای نیز استفاده می‌کنند از وزن متناسب‌تری برخوردارند و سلامتی آنها بیشتر است.   نتایج مطالعات نشان می‌دهند مصرف میوه‌های ترش مانند کیوی و گوجه سبز در وعده صبحانه موجب افزایش سروتونین در بدن می‌شود. از این رو متخصصان توصیه می‌کنند برای لاغری و کنترل وزن باید میوه‌ها را جزو سبد غذایی قرار داد.     
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰