تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۰۸
اردشیر کامکار، هنرمند آهنگساز و نوازنده که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، حال و هوای این روزهای خود را روایت و تاکید کرد که باید به دستورات کادر درمانی عمل کنیم تا هر چه زودتر از این معضل جهانی رها شویم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سلسله گفت‌وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت‌وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می‌شود تا شاید بتواند حال‌وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه‌ای تغییر دهد.
هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می‌شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر می‌شود. 
کاردان پس از مصاحبه با علی نصیریان، اسرافیل شیرچی (هنرمند خوشنویس)، ایرج راد (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون)، شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر)، عبدالحسین مختاباد (خواننده)،  مریم نشیبی (گوینده برنامه شب بخیر کوچولو) به سراغ اردشیر کامکار (آهنگساز و نوازنده) رفته است. 
 
کامکار در بخشی از این گفت‌وگوی خود، اظهار کرد: ما در شرایط قرنطینه خانگی هستیم و باید طبق دستورات نظام پزشکی و کادر درمانی که این روزها زحمت می‌کشند، عمل کنیم؛ تا شاید با این معضلی که جهان را گرفته، مبارزه کنیم. 
در ادامه می‌توانید فایل صوتی گفت‌وگوی کاردان با اردشیر کامکار را بشنوید:
 
 
 
 

 ‌
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴