تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۲۴۰۹۷
ایران اسلامی کانون دفاع از قدس شریف و مرکز حمایت از جبهه مقاومت، امروزه در راس آمریکاستیزی، استکبارستیزی و صهیونیست‌ستیزی قرار دارد و آنچه که هدف است رهانیدن فلسطین است، یعنی محو رژیم غاصب اسرائیل و بازگرداندن قدس شریف به مردم فلسطین.
۰
plusresetminus
طنین حمایت از قدس رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهد رسید
به گزارش بلاغ، سپاه کربلای استان مازندران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّـهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُون فی سَبِیلِه صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص

هر ساله در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس، یادگار ماندگار و تاریخی امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در جان ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان زنده‌تر از همیشه ریشه میدواند که روز قدس را روز اسلام و روز رسول‌الله نام نهادند.

انقلاب اسلامی ایران که جلوه تمام حق‌طلبی، آزادی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است و برای ملت‌های مظلوم الگویی تمام عیار است، روز قدس را لیله‌القدر دنیای اسلام و نیز قدس شریف را پاره تن خود دانسته و پرچم آرمان‌گرایی و رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان کودک‌کش را هرگز به زمین نخواهد گذاشت چرا که به‌فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای "محو اسرائیل از منطقه، موضوع همیشگی جمهوری اسلامی ایران است".
لذا مقاومت و مبارزه  برای رهایی قدس شریف، نه تنها بارقه امیدی برای ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است بلکه برای همه مستضعفان و ستمدیدگان جهان چشمه امیدی برای رهایی از ظلم نظام استکباری که در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین‌الملل قرار دارد، است.

ایران اسلامی کانون دفاع از قدس شریف و مرکز حمایت از جبهه مقاومت، امروزه در راس آمریکاستیزی، استکبارستیزی و صهیونیست‌ستیزی قرار دارد و آنچه که هدف است رهانیدن فلسطین است، یعنی محو رژیم غاصب اسرائیل و بازگرداندن قدس شریف به مردم فلسطین.

بی‌تردید قدس شریف آزاد خواهد شد و این وعده خدای متعال حتمی است اما دولت‏‌هاى اسلامى و مردم مستضعف جهان با اتحاد و همبستگی و با بسیج همه امکانات برای خشکاندن ریشه این غده سرطانی در مقابل طراحان جنایتکار و مزدور معامله قرن بایستند و از افکار پلید شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین‌الملل جلوگیری کنند.

با توجه به اینکه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تجمعات و راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد اما ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران با زنده نگه داشتن روز  قدس که  آرمان جمهوری اسلامی ایران است، طنین حمایت خود را رساتر از همیشه از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهان خواهد رساند.

سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت روز قدس و همه شهدای انتفاضه بویژه شهید قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که بی‌شک خون بهای این شهید والامقام فتح قدس است، اعلام می‌دارد با تجدید بیعت با  آرمان‌های انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی(ه) و خلف صالح آن مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  تمامی همت و توانمندی‌های مادی و معنوی خود را در راستای تحقق آزادسازی قدس شریف از سلطه اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل که زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است، و همچنین بیرون راندن آمریکای جنایتکار از منطقه غرب آسیا به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰