تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۲۴۰۷۸
برای سرخطی زدن در بورس، معیارهای زیادی وجود دارد، از جمله انتخاب یک کارگزاری بسیار مناسب که زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به کاربران و مشتریان زیادی که دارند را داشته باشد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام وب داده، بعد از کارگزاری مهم‌ترین معیار داشتن یک اینترنت پر سرعت است که بتوان سریع‌تر و زودتر از دیگران درخواست خود را فوری و سرخطی ثبت کنید که سرور مجازی بورس بهترین انتخاب برای داشتن یک اینترنت پر سرعت است.
«سرور مجازی بورس» چیست و چگونه به ما کمک می‌کند؟
با توجه به وضعیت اینترنت کشور، بسیاری از افراد در تمام نقاط ایران دسترسی به اینترنت پر سرعت برای ثبت سفارشات ندارند، در میان شرکت‌هایی اقدام به ارائه سرور مجازی بورس کرده‌اند که بهترین سرور مجازی بورس را می‌توانید از شرکت وب داده تهیه کنید.
از ویژگی‌های سرورهای مجازی بورسی که وب داده ارائه می‌کند این است که در بهترین مراکز داده کشور ( Data Centers  ) قرار دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداقل اینترنت ۷۰۰ مگابیت بر ثانیه در اختیار شما بگذارند. همچنین پینگ سرور مجازی بورس به کارگزاری‌های بورس برای ثبت سفارش کمتر از ۱ میلی ثانیه است‌.
نمونه تست سرعت سرور مجازی بورس وب داده را در عکس زیر ببینید:

سرعت اینترنت سرور مجازی بورس وب داده، اینترنت تا ۹۰۰ مگابیت بر ثانیه و پینگ کمتر از ۱ میلی ثانیه

سرور مجازی بورس

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت وب داده اقدام به خرید سرور بورس کنید.
سرورهای مناسب برای بورس خارج از ایران کدام است؟
اگر در بورس‌های خارج از ایران فعالیت دارید، پیشنهاد می‌گردد از یک سرور مجازی در خارج از ایران که دارای لینک ارتباطی پر سرعت به کارگزاری‌های بورس خارجی است، استفاده کنید.
سرور مجازی هلند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای فعالیت و خرید در بازارهای خارجی است.

سرور مجازی ایران 

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید برای بورس انتخاب کنید سرور مجازی ایران است که در دیتاسنتر برج میلاد تهران نگهداری می‌شوند و دارای شبکه فیبر نوری به زیرساخت کشور هستند اما همچنان تاکید می‌شود که مناسب‌ترین سرور برای سرخطی زدن سرور مخصوص بورس می‌باشد که سرعت بالا و پینگ یک میلی ثانیه دارند.
آیا هاست می‌تواند جوابگوی انجام کارهای بورس و معاملات بورسی باشد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر هیچ هاستی نمی‌تواند این نیاز را برطرف کند و حتما باید از سرور مجازی مخصوص بورس استفاده کنید. اما اگر برای امور دیگر نیاز به یک هاست دارید شرکت وب داده، ارائه کننده هاست سی پنل از کشور های ایران و هلند است و می‌توانید برای خرید هاست از وب داده استفاده کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲