تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶
کد مطلب : ۴۲۴۰۶۶
ستاره‌های فصل گذشته تیم والیبال سایپا قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.
۰
plusresetminus
ستاره‌های فصل گذشته سایپا تمدید کردند/میرزاجانپور در تیررس سایپا
به گزارش بلاغ؛ عصر روز چهارشنبه مسئولان باشگاه سایپا با نظر مصطفی کارخانه، سرمربی بلندقامتان این باشگاه با امیرحسینی، مجتبی قلی‌زاد، امین اسماعیل‌نژاد، رضا صفایی و قاسم کارخانه برای لیگ برتر فصل ۹۹ والیبال ایران به توافق رسیدند.
سایپا همواره یک تیم خوشنام و قدرتمند در لیگ برتر والیبال ایران بوده و در فصل جدید این رقابت‌ها قصد دارد حضوری شایسته و درخور نام این برند حامی ورزش کشور، روانه مسابقات داشته باشد.
بر همین اساس این روزها در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فصل ۹۹  ایران به دنبال تمدید ستاره‌های فصل گذشته خود و جذب نفراتی برای تقویت برخی از پست‌ها است.
تیم والیبال سایپا با هدایت مصطفی کارخانه به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است. کارخانه که همیشه با جذب بازیکنان شاخص و مطرح تیمی در حد قهرمانی روانه مسابقات می‌کند این فصل هم ترک عادت نکرده است.
کارخانه با امیر حسینی، مصطفی حیدری، سامان فائزی و آرمین تشکری تمدید قرارداد کرد و علی شفیعی و محمدرضا موذن را هم جذب کرده است. سایپایی‌ها برای تکمیل نفرات خود به دنبال جذب یک دریافت کننده شاخص هم هستند. در همین راستا مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی و محمدجواد معنوی‌نژاد گزینه‌های مدنظر کارخانه هستند.
میرزاجانپور فصل گذشته در تیم شهرداری ورامین حضور داشت و برای فصل آینده چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارد. مرتضی شریفی سال گذشته در تیم بورسای ترکیه حضور داشت و عملکرد بسیار خوبی در تیم خود داشت. معنوی‌نژاد فصل آینده در تیم سایپا بازی کرد و قراردادش با این تیم تمام شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما