کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور متفاوت جوانان در رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه»

1 خرداد 1399 ساعت 12:40

بازرس مجمع ملی جوانان کشور ضمن تقدیر از تلاش جوانان در انجام حرکت‌های داوطلبانه، خدمت رسانی به مردم و اجرای رزمایش همدلی با شعار "همت جوانانه کمک‌ مومنانه" در ماه مبارک رمضان، تحقق شعار سال را نیازمند عزم جهادی جوانان دانست.



به گزارش بلاغ، علی یزدان پناه احمدآبادی در گفت‌وگو ، با اشاره به اجرای رزمایش همدلی با شعار "همت جوانانه ، کمک مومنانه" در راستای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان گفت:  تلاش و اقدامات مجامع جوانان در استان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری قابل تقدیر بود.
وی با اشاره به مشکلات فراگیر ویروس کرونا، حضور جوانان در حرکت‌های داوطلبانه و تلاش در کمک‌رسانی به مردم را در این مدت تاثیرگذار دانست و افزود: جوانان با انگیزه و روحیه جهادی می‌توانند در آینده نیز بر مشکلات فائق آیند.
عضو هیأت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید افزود: نیاز کشور در مقطع کنونی در شکست تحریم‌های ظالمانه خودکفایی و تولید ملی است، که این دغدغه‌مندی در چند سال اخیر در کلام رهبری و نام گذاری شعارهای سال برای جهت دادن به این مهم بوده است.
وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف در راستای جهش و حرکت جهادی جوانان بود است، افزود: در چند سال اخیر این مسیر نیز در معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی حوزه جوانان، قوت و سرعت گرفته است.
یزدان پناه در ادامه با تاکید بر اینکه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف نیازمند اعتماد به آنهاست گفت: مجمع ملی جوانان نیز پس از گذشتن دو سال از تشکیل با مدیریت و ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد جوانان با اعتماد و همراهی معاونت امورجوانان توانسته است نمره قابل قبولی دریافت کند.
عضو هیأت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به حضور پررنگ مجمع ملی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان در کمک‌رسانی در حوادث مختلفی همچون سیل، زلزله، شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ و همچنین اجرای رزمایش همدلی با شعار "همت جوانانه کمک مومنانه" در ماه مبارک رمضان به مردم و نیازمندان، افزود: اقدامات این مجموعه نیز در اشتغال، تولید و کارآفرینی جوانان در چند سال اخیر نیز به خوبی ملموس و قابل تقدیر است.
وی با اظهار اینکه جهش تولید را نیازمند عزم جهادی جوانان است گفت: امیدواریم در سال ۹۹ با اعتماد بیشتر مسئولان به جوانان متعهد و متخصص به تحقق خواسته‌ مقام معظم رهبری سرعت بخشند.
یزدان پناه در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های بی وقفه سازمانهای مردم نهاد جوانان در سراسر کشور افزود: مجمع ملی جوانان متشکل از ۳۱ مجمع استانی با همراهی قریب به ۳۰۰۰ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان آمادگی کامل در اجرای مأموریت کارآفرینی، اشتغال و جهش تولید ملی در راستای تحقق شعار سال را دارد.
 


کد مطلب: 424064

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424064/حضور-متفاوت-جوانان-رزمایش-همت-جوانانه-کمک-مؤمنانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com