فرمانده انتظامی جویبار خبر داد

کشف 3000 لیتر سموم کشاورزی تقلبی در جویبار

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۲۴۰۴۷
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف و انهدام یک کارگاه تولیدی سموم کشاورزی تقلبی توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جویبار خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف 3000 لیتر سموم کشاورزی تقلبی در جویبار
غلامرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، بابیان اینکه در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جویبار، مأموران از تولید سموم کشاورزی تقلبی با برچسب یکی از شرکت‌های معتبر در سطح شهرستان مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور كار قراردادند گفت: مأموران با انجام یكسری اقدامات تخصصی کارگاه موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات شبانه کارگاه تولیدی غیرمجاز را کشف و موفق به كشف سموم تقلبی با برچسب یکی از شرکت‌های معتبر  شدند.
 
وی عنوان کرد: جمع سموم کشف‌شده 3000 لیتر بوده است که متخلفین با تهیه برچسب تقلبی از یکی از شهرها و با استفاده از دستگاه‌های وکیوم و بسته‌بندی‌های کاملاً حرفه‌ای، سموم تقلبی را مورد توزیع قرار می‌دادند.
 
فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: سموم كشف‌شده به همراه دو متهم پرونده به مقر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دلالت داده شدند تا با سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شود.
 
جعفری در پایان از تمامی باغداران و کشاورزان خواست موارد مصرفی مانند سم، كود خود را از فروشگاه‌های مجاز تهیه و همچنین از مغازه‌داران فاكتور مشخصات وسایل خریداری‌شده را دریافت كنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴