تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۲۴۰۴۳
ستاره سابق بارسلونا و سرمربی کنونی السد درباره سیلی که به نیمار زد سخن به میان آورد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از استاد الدوحه، بارسلونا در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ توانست قهرمانی در سه گانه اسپانیا و اروپا را به دست آورد.
در آن زمان ژاوی و نیمار در بارسلونا بازی می کردند اما الان هیچ کدام از این دو چهره سرشناس آبی اناری ها را همراهی نمی کنند و یکی در پاری سن ژرمن است و دیگری در السد مربی گری می‌کند.
در آن سال وقتی بازیکنان بارسلونا سوار بر اتوبوس باشگاه در حال شادی کردن با  هواداران بودند به یکباره ژاوی یک سیلی به نیمار زد که بهت حاضران را به دنبال داشت.
ژاوی درباره برخوردش با نیمار گفت: وقتی در حال شادی کردن بودیم نیمار به قصد شوخی خواست تا من را هول دهد و به میان هواداران پرتاب کند که من اصلا این شوخی او را مناسب ندیدم و به همین خاطر هم به او سیلی زدم.
سرمربی السد ادامه داد: بله گاهی اوقات ما می توانیم با هم شوخی کنیم اما بازیکنان نباید از هیچ فرصتی برای احترام گذاشتن به هواداران دریغ کنند. یک بازیکن نمی تواند هر آنچه را که دوست دارد انجام دهد و باید همیشه به هواداران احترام گذاشت.
ژاوی بارها به ستایش از نیمار پرداخته است و تاکید کرده که اگر هدایت بارسلونا را برعهده گیرد خواستار بازگشت دوباره نیمار خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما