مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران عنوان کرد

اعلام برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۲۴۰۰۱
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر در مازندران را تشریح کرد.
۰
plusresetminus
اعلام برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس
به گزارش بلاغ، محمدعلی یزدان‌شناس در نخستین نشست کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس، برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر در مازندران را تشریح کرد.
وی بیان کرد: با تشکیل ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس در این اداره کل شکل گرفت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه سالروز فتح خرمشهر، نشست کمیته کودک ونوجوان این ستاد در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجونان استان مازندران برگزار شد و برای گرامی‌داشت فتح خرمشهر، برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی پیش‌بینی شده است.
این مسؤول ادامه داد: انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان از حساسیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین منظور توجه به کیفیت اجرای برنامه‌ها و مفاهیم مورد نظر همواره مورد توجه کارشناسان کانون بوده است.
یزدان‌شناس به آمار برنامه‌های اجرایی این کمیته اشاره کرد و افزود: در مجموع 236 برنامه در حوزه کودک ونوجوان با "فتح خرمشهر"  پیش‌بینی شده است که از این میان، 173 برنامه فرهنگی، 37 برنامه هنری و 26 برنامه ادبی است.
وی اظهار کرد: با توجه وضعیت ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون، این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی به صورت تولید محتوای فرهنگی اجرا می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران گفت: برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان ستاد هفته دفاع مقدس ویژه سال 99 به صورت فرایندی تا پایان سال در مراکز فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴