تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۲۳۹۹۸
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته‌ای محورهای مواصلاتی مازندران طی روزهای پیش‌رو و همچنین اعمال محدودیت‌های ویژه ترافیکی طی روزهای قبل و بعد از عید سعید فطر خبر داد.
۰
plusresetminus
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی طی گفت‌وگویی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته‌ای در مازندران و همچنین متقارن با فرارسیدن روز عید سعید فطر، اظهار کرد: به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 روز شنبه 10 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 12 روز شنبه 10 خردادماه از محورهای كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای پنج شنبه، شنبه و یکشنبه یکم، سوم و چهارم خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 4 بعد از ظهر روزهای یکم، سوم و چهارم خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: با توجه به شرایط و احتمال ترافیک سنگین در مسیر های رفت و برگشت محور کرج- چالوس در روز جمعه 2 خردادماه با حضور ماموران در محل تصمیم گیری و اعمال محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه پنجم، هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه پنجم، هشتم، نهم خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خردادماه و از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 7 خردادماه تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 10 خردادماه در این محور ممنوع است.

قدمی، افزود: همچنین از ساعت 8 صبح روزهای دوشنبه و جمعه 5 و 9 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد تردد انواع وانت بارها از شمال به جنوب این محور ممنوع است.

رئیس پلیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت یک بعد ازظهر روز دوشنبه 5 خرداد ماه تا 2 بامداد روز سه شنبه 6 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر روز دوشنبه 5 خرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه 9 خرداد ماه تا 2 بامداد روز شنبه 10 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه 9 خرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: در صورت افزایش تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور تهران، فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 3 خردادماه از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع بوده و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای دوشنبه و جمعه 5 و 9 خردادماه تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه- تهران ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴