تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۳۹۹
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آمل گفت: تعداد 40 قله بالای 4 هزار متر در رشته کوه البرز وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،قدرت‌الله رجایی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان افزود: تعداد 40 قله بالای 4 هزار متر در رشته کوه البرز وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه آمل یکی از شهرهای فعال در رشته کوهنوردی در سطح کشور است که تاسیس این هیئت و فعالیت آن نیز به روزهای ابتدایی انقلاب برمی‌گردد، بیان داشت: تیم‌های کوهنوردی این شهرستان نیز در شناسایی ارتفاعات، کشف غارها و مناطق زیبای کوه‌ها نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه آمل نیز در این دیدار اظهار داشت: کوهنوردی یکی از رشته‌های پرطرفدار و مهیج است که افرادی ثابت قدم، محکم و استوار را می‌طلبد.
سیدجعفر رسولی هزینه در ورزش را سرمایه‌گذاری برای سلامتی دانست و بیان داشت: در این شهرستان افراد زیادی در طول هفته و در ایام مختلف سال مشغول کوهنوردی هستند زیرا این هیئت در آمل یکی از هیئت‌های منسجم و پرتحرک است که البته کارهای بزرگی و ویژه‌ای از آنها نیز در مواقع بحرانی سراغ داریم.
رسولی با اشاره به دوستی و صمیمیت عمیق بین اعضای هیئت کوهنوردی آمل گفت: حرکت در کوه شرایط خاصی را می‌طلبد و ورزشکاران عاشق را می‌خواهد.
وی کوهنوردی را یکی از رشته‌هایی دانست که در آن ایثار، ازخود گذشتگی، کمک به هم نوع و وفاق در آن موج می‌زند، تصریح کرد: بسیاری مشاهده کردیم که در مواقع بحرانی و خطر کوهنوردان از وسایل مورد نیاز شخصی خود می‌گذرد و آن را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد و رقابت را به رفاقت تبدیل می‌کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴