تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۲۳۸۹۲
نمونه آزمایش کرونای ۳ بازیکن تیم فوتبال واتفورد مثبت گزارش شده است و بهترین بازیکن این تیم حاضر به تمرین کردن نیست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از دیلی میل، طبق گزارش ها نمونه آزمایش کرونای چندین بازیکن واتفورد مثبت گزارش شده است و به همین خاطر تروی دینی بهترین بازیکن این تیم عنوان کرد به خاطر سلامت نوزاد ۵ ماهه خود تمرین نخواهد کرد. کاپیتان این باشگاه ، تروی دینی ، فاش کرد که نمی تواند روز سه شنبه برای تمرین به محل تمرین باشگاه برود .
بازیکنان و کارکنان لیگ برتر قبل از بازگشت به تمرین ، روزهای یکشنبه و دوشنبه در پایگاه های خود تحت آزمایش کروناویروس قرار گرفتند و از مجموع ۷۴۸ تست شش مورد مثبت (۰.۸ درصد) نشان داد که ۳ بازیکن تیم واتفورد در این فهرست هستند. 
گفته می شود افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند تحت درمان خواهند بود و اکنون ۷ روز آینده را در قرنطینه خود خواهند گذراند.
واتفورد که تصور می شود اعتقاد دارد تصمیم لیگ برتر برای بازگشت به تمرینات عجولانه بوده است ، تمام پروتکل ها را دنبال می کند و با وجود اینکه بازیکنان بیشتری ابراز نگرانی در مورد امنیت خود دارند ، به تمرین ادامه خواهند داد.
تروی دینی درباره تمرین نکردن با اعضای این تیم گفت: پسرم تنها پنج ماه است ، او دچار مشکلات تنفسی است ، بنابراین نمی خواهم به خانه بروم تا او را در معرض خطر بیشتری قرار دهم. من نمی توانم سلامت خود و خانواده خودم را به خطر بیندازم و به همین خاطر به سران باشگاه گفتم که نمی توانم در تمرینات حاضر باشم.
باید منتظر ماند و دید سران تیم واتفورد و لیگ برتر انگلیس چه تصمیمی را برای شروع فصل جاری لیگ برتر انگلیس خواهند گرفت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴