تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۵۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد از توزیع مرحله دوم افطاری ساده در محمودآباد خبر داد و گفت: مبلغی در حدود 100 میلیون ریال کمک جهیزیه برای جوانان نیازمند اختصاص داده شد.
۰
plusresetminus
توزیع مرحله دوم افطاری ساده در محمودآباد/ کمک جهیزیه 100 میلیون ریالی برای جوانان نیازمند
اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: مرحله دوم توزیع افطاری ساده برای نیازمندان شهرستان محمودآباد با مشارکت سپاه پاسداران، شهرداری و حوزه بسیج حضرت زهرا(س) انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این افطاری ساده هر پنجشنبه‌ها بین افراد مستمند که از قبل شناسایی شده‌اند، در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با اشاره به اینکه پنجمین شب توزیع نان رایگان با عنوان مهدی زهرا(س) حساب کرده در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: توزیع نان برای عموم در نانوایی‌های سطح شهر با همکاری فرماندهی ناحیه، حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) و حوزه مقاومت شهید کریمی صورت گرفت.

ابراهیم‌نژاد از تهیه بخشی از جهیزیه ازدواج جوانان نیازمند در محمودآباد خبر داد و افزود: این کمک‌ها به ارزش چهار میلیون تومان لوازم خانگی و پنج میلیون و 500 هزارتومان وجه نقد از سوی پایگاه شهدای سیاهرودسر و حوزه مقاومت بسیج شهید کریمی۰۶ تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: کاشت بذرهای تابستانه نیز از سوی اردوی جهادی در حوزه بسیج خاتم الانبیا توسط پرسنل و اعضای شورای این حوزه در سطح شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما