کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا اعلام کرد

توزیع هزار و 860 بسته حمایتی در رزمایش کمک مومنانه

30 ارديبهشت 1399 ساعت 23:14

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه ویژه در ماه مبارک رمضان، از بسته‌بندی و توزیع هزار و 860 بسته حمایتی در این رزمایش خبر داد.


به گزارش بلاغ، سردار احمد برسلانی در حاشیه کمک مومنانه، با اشاره به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه ویژه در ماه مبارک رمضان، از بسته‌بندی و توزیع هزار و 860 بسته حمایتی در این رزمایش خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته بیش از 300 هزار تومان بوده است.

وی با اشاره به این مهم که لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران در رزمایش کمک مومنانه با هدایت فرماندهی سپاه استان و به کارگیری گردان‌های امام حسین (ع) به صورت خودجوش توانسته است اقدامات قابل توجهی داشته باشد، بیان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه توانستیم مبلغ 239 میلیون و 775 هزار تومان کمک به نیازمندان و جامعه هدف را داشته باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اعلام اینکه خانواده‌های شهدا مدافع حرم لشکر همیشه پیروز و قدرتمند 25 کربلا حضور پر رنگی در قالب رزمایش کمک مومنانه و مدافعان سلامت داشتند، افزود: در این مرحله 2 هزار و 500 ماسک، بسته‌های مواد ضدعفونی کننده و کمک‌های نقدی سه خانواده شهدای مدافع حرم هر کدام به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان توانستند سربازان خوبی برای ولایت باشند و در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423848

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423848/توزیع-هزار-860-بسته-حمایتی-رزمایش-کمک-مومنانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com