تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۲
کد مطلب : ۴۲۳۸۳۷
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شیوه کار مسئولان روابط‌عمومی منسوخ شده است گفت: روابط‌عمومی‌ها باید تولید محتوا کنند زیرا تهیه عکس و چند مطلب ساده به تنهایی کافی نیست.
۰
plusresetminus
شیوه کار مسئولان روابط‌عمومی منسوخ شده است/ لزوم تولید محتوا مناسب برای توسعه شهری
به گزارش بلاغ، عباس مهدوی در مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان فریدونکنار ضمن تبریک به‌مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و همچنین تلاش‌های بی‌شائبه روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی مناسب در زمان مبارزه با ویروس کرونا، گفت: امکانات در روابط عمومی ادارات بسیار محدود و کم است.

وی خاطرنشان کرد: کاستی‌ها در روابط عمومی نباید موجب شود که از روحیه امیدبخشی روابط عمومی‌ها به شهروندان غافل شویم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها باید در دو زمینه اطلاع‌رسانی و توسعه محوری شهر فعالیت داشته باشند و یک روابط‌عمومی قوی باید از این موضوع برای توسعه شهر استفاده کنند اما متاسفانه این موضوع تاکنون نادیده گرفته شده است.

مهدوی یادآور شد: روابط‌عمومی‌ها باید تولید محتوا کنند زیرا تهیه عکس و چند مطلب ساده به تنهایی کافی نیست و خوشبختانه استاندار مازندران نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته و همین موضوع موجب تقویت این بخش شده است.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در آگاهی مدیران ادارات گفت: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با آگاهی از اتفاقات در فضای مجازی و واکنش به آن اتفاق و آگاهی بخشیدن به مدیران خود مشاوران خوبی برای آنان باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران تاکید کرد: آنچیزی که در روابط‌عمومی‌ها کمتر مشاهده می‌شود بحث توسعه بخشیدن شهرستان‌ها در بحث اخبار و امیدبخشی است که متاسفانه خیلی کم انجام می‌شود.

مهدوی اظهارکرد: مسئولان روابط عمومی ادارات فریدونکنار باید سعی کنند شهر خود را به بقیه معرفی کنند و در شناساندن درست محصولی مانند برنج و پرندگان مهاجر تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولین روابط‌عمومی باید نسبت به اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد واکنش نشان دهند خاطرنشان کرد: شیوه‌ای که هم‌اکنون در حوزه روابط عمومی کشور کار می‌شود منسوخ شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما