تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۲۹
کارشناس ارشد مسائل راهبردی و حقوقی قدس را حلقه اتصال بین انقلاب اسلامی و مهدویت دانست وگفت:قدس بزرگترین ماموریت ایران برای برقراری حکومت جهانی اسلام است.
۰
plusresetminus
قدس بزرگترین ماموریت ایران برای برقراری حکومت جهانی اسلام است
به گزارش بلاغ، میثم معافی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به  اینکه  دو جدال و دو مکتب برای جهانی سازی مطرح است، به  مسئله قدس و ارتباط  آن با منجی گرایی در دنیا پرداخت و گفت: سیاسی‌ترین پروژه در طول انقلاب اسلامی که همچنان در حال پیگیری و عملیاتی شدن است مسئله قدس می‌باشد.

کارشناس مسائل راهبردی و حقوقی با بیان اینکه سیاسی‌ترین و قدیمی‌ترین موضوع از  امام راحل که از سال ۴۲ آن را مطرح کرده بودند، افزود:‌چشم انداز امام خمینی (ره) موضوع قدس بود.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ادامه داد: مسئله قدس آنقدر برای انقلاب اسلامی و مردم ایران اهمیت دارد که در روز قدس مثل ۲۲ بهمن راهیپمایی صورت میگیرد با اینکه روز قدس یک هدف خارجی  است، اما معادل پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن برای مردم و امامین انقلاب مهم است.

معافی مسئله قدس را بزرگترین و مرتبط‌ترین پروژه ایران اسلامی برای برقراری حکومت جهانی اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نزدیکترین شخصیت سیاسی  به مسئله مهدویت بود که اسماعیل هنیه  در مراسم تشییع این شهید والامقام او را شهید قدس خواند.

کارشناس ارشد مسائل راهبردی و حقوقی در ادامه با تصریح بر اینکه سیاسی‌ترین ، عمیق‌ترین و همچنین  راهبردی‌ترین برنامه نظام سلطه جهانی، رژیم صهونیستی است و برای آمریکا چیزی مهم‌تر از رژیم صهیونیستی وجود ندارد، افزود: یک جام جهانی در حال شکل گیری می‌باشد که قدس در آن واقع شده است.

این استاد دانشگاه به نگاه ایدئولوژیکی نظام اسلامی به مسئله قدس اشاره و یادآور شد:‌رمز و رازی در قدس وجود دارد که حلقه اتصال بین انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان (عج) است.

معافی در ادامه با بیان اینکه نظام سلطه با تمام ظرفیت برای به تسلط در آوردن قدس در حال تلاش است، گفت:‌نظام اسلامی هم تمام ظرفیت خودرا پای مسئله قدس آورد که امروزه مثل سردار شهید سلیمانی قوی‌ترین چهره سیاسی و نظامی را برای مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی به منطقه آمد.

کارشناس ارشد حقوقی در بخش دیگری از سخنان خود به جدال رسانه‌های دنیا و حتی در داخل کشور درباره مسئله مقاومت، پرداخت و افزود:‌آیا تسلیم خوب است؟ کدام انسان عاقلی تسلیم در مقابل نظام سلطه را می‌پذیرد.

معافی با اشاره به الگوگیری از شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) تاکید کرد:‌مقاومت نه تنها یک راه بلکه تنها‌ترین راه در مقابل نظام سطله است.

این استاد دانشگاه با تصریح براینکه ما استعداد تهاجمی و حمله را داریم، افزود:‌عقلانیت به ماحکم می کند که گزینه مقاومت را انتخاب کنیم.  

کارشناس ارشد مسائل راهبردی و حقوقی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه هزینه سازش بیشتر از مقاومت است، گفت:چون در سازش ما هزینه میدهیم، اما در مقاومت دشمن هزینه می‌کند برای نمونه در قضیه برجام دچار خسارت محض شدیم.

معافی در ادامه به فرق سازش و تسلیم پرداخت و افزود: ماجرای سازش یک فرایند است که امثال مصدق، یاسر عرفات و یا محمد مرسی شاهد بودید که عاقبتشان چه شد.

این استاد دانشگاه سازش  را توهم برد برد دانست و اضافه کرد:‌در جبهه‌ای که فکر می‌کنید طرف مقابل به دنبال تعامل با ماست اما در واقعیت آن تعامل نیست تخاصم و تقابل است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید با این تخاصم مبارزه کرد.

معافی با بیان اینکه در موضوع بیت المقدس ما با یک متاخصم غاصب مواجه هستیم، خاطرنشان کرد:‌در ایامی که به نام یوم النکبت نامگذاری شده اگر نظام اسلامی می‌خواست براساس سیاست تکنوکرات‌ها و لیبرال‌ها با دشمن تعامل کند، امروز به جای الانبار باید در اهواز با دشمن مبارزه می‌کردیم.

کارشناس ارشد مسائل راهبردی و حقوقی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) یک ماه قبل از ارتحال خویش خطر بزرگ و خیانتی بزرگ را به مردم گوشزد کردند، تاکید کرد:‌ما یک ماموریت جهانی به نام مهدویت داریم.

معافی در ادامه با بیان اینکه برخی از کارگزاران نظام در تراز انقلاب اسلامی نیستند، یادآور شد:‌رئیس دولت اصلاحات در سال ۹۷ می‌گفت:  برای اینکه بمانید و پیشرفت کنید (که این دو گزاره امنیتی و توسعه محور است) راهی جز غرب نداریم  و این یعنی منجی گرایی آمریکایی.

این استاد دانشگاه در همین باره افزود:‌این جریان می‌گوید امروز یک تمدن بیشتر نداریم و آن هم تمد ن غرب است.

معافی با اشاره به اینکه امروز هم همین حرفهارا یک سری مسئولین می‌زنند که در تراز انقلاب اسلامی نیستند، گفت:‌جریانی در کشور به دنبال منجی گرایی آمریکایی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴