تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۲۴
دولت فرانسه اعلام کرد: همزمان با کاهش محدودیت‌های کرونایی و حضور دوباره دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، ۷۰ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مدارس این کشور گزارش شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، تنها یک هفته پس از آنکه حدود یک سوم از دانش‌آموزان فرانسوی مجدد در کلاس‌های درس حضور یافتند موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ با افزایش همراه بوده و حدود ۷۰ مورد ابتلا مرتبط با بازگشایی مدارس شناسایی شده است.
دولت فرانسه اقدام به کاهش محدودیت‌های اعمال شده به خاطر کروناویروس جدید کرده و از هفته گذشته برخی از مدارس در مقاطع پایین فعالیت خود را آغاز کردند و از روز دوشنبه نیز حدود ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموزان مقطع دبیرستان در کلاس درس حاضر شدند.
بازگشایی مدارس درحالی انجام شده که روز گذشته وزیر آموزش فرانسه زنگ هشدار را به صدا درآورد و اعلام کرد: آغاز به کار فعالیت‌های مدارس، برخی از دانش آموزان را در معرض ابتلا به این بیماری قرار داده است.
به گزارش ژاپن تودی، به گفته وی با شناسایی تعدادی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در مدارس فعالیت آن‌ها فورا لغو شد. گزارشی در این رابطه که موارد جدید ابتلا در میان دانش آموزان یا معلمان بوده منتشر نشده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴