تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۱۷
چاپ تازه مجموعه شعر «من و خواب جنگل» افسانه شعبان‌نژاد با موضوع گردش در طبیعت، حیوانات و گیاهان برای کودکان عرضه شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، چاپ چهارم این کتاب که نخستین‌بار در سال ۱۳۸۱ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد با تصویرگری‌ اکبر نیکان‌پور در قابی از فصل بهار برای کودکان بالای هفت سال، در ۲۴ صفحه و با قیمت هشت‌هزار تومان به چاپ رسیده است.
بر اساس اعلام ناشر، شمارگان این کتاب تاکنون به ۳۰هزار نسخه رسیده است.
همچنین در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: با این کتاب کودکان  می‌توانند در قالب شعر و تصویر به فضای رویایی جنگل سفر کنند و عناصر طبیعی آن را بهتر و بیشتر بشناسند.
بر اساس این خبر، افسانه شعبان‌نژاد در شعری بلند داستان دختری کوچک را روایت می‌کند که یک روز در خواب به دل جنگل نزدیک خانه‌اش سفر می‌کند؛ این دختر کوچک راوی زیبایی‌های این جنگل برای مخاطبان است: «یک روز خواب دیدم/ جنگل مرا صدا زد/ تق‌تق به شیشه‌ها زد/ همراه آن پرنده/ رفتم میان جنگل/ خورشید می‌درخشید/ در آسمان جنگل/ یک گوشه برکه‌ای بود/ آبی و صاف و کوچک/ پر بود آب برکه/ از آسمان و پولک/ یک دسته ماهی سرخ/ آن‌جا در آب بودند/ در آب صاف برکه/ در پیچ و تاب بودند...»
همچنین نیکان‌پور به عنوان تصویرگر آثاری مفهومی و شاد را در اختیار مخاطبان قرار داده است تا با بافت بومی، حیوانی و گیاهی ایران آشنا شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «من و خواب جنگل» را از شهر کتاب‌ها و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (آفرینش) در سراسر کشور تهیه کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷