کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حذف 2 بند از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران

30 ارديبهشت 1399 ساعت 17:30

براساس درخواست سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دو بند از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران حذف شد.



به گزارش بلاغ، علی اعطا در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به تغییر دستور جلسه شورای شهر در آخرین ساعات روز گذشته گفت: در جلسه پیشین هیات رئیسه و پس از تصویب دستور جلسه، دو موضوع تعیین چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون‌های داخلی و چگونگی تعیین ارزش معاملاتی در دستور جلسه نبود. اتفاقا در هیات رئیسه بحث شد که مواردی خارج از بررسی پرونده‌های پلاک ثبتی در دستور کار قرار گیرد یا خیر که این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.
وی با بیان این که در جلسه هیات رئیسه دستور جلسه امروز شورا تصویب شد، افزود: طبق ماده 18 آیین نامه داخلی شورا دستور جلسات باید از سوی هیات رئیسه تایید شود این در حالی است که برخی دیگر از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از تغییرات در دستور جلسه امروز بی اطلاع بودند.
اعطا با اشاره به تغییر دستور جلسه شورا خطاب به ریاست شورا گفت: شب گذشته شما ساعت 21:23 دقیقه اصلاحیه دستور جلسه امروز را امضا کردید و ساعت 22:51 دقیقه به کارتابل اعضای شورای شهر ارسال شده است.
وی ادامه داد: این اصلاحیه حتی اعلام عمومی نشده و به سمع و نظر خبرنگاران نیز نرسیده براساس آیین نامه ما مجاز به افزودن این دو موضوع به دستور جلسه امروز نیستیم.
به گزارش ایسنا، نهایتا هاشمی رئیس شورا تذکر اعطا را پذیرفت و بررسی لایحه چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون‌های داخلی مناطق و بررسی لایحه چگونگی تعیین ارزش معاملاتی ساختمان موضوع تبصره 11 ماده 100 قانون شهرداری از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران خارج شد.
 


کد مطلب: 423787

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423787/حذف-2-بند-دستور-جلسه-امروز-شورای-شهر-تهران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com