تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۲۳۷۵
اردوی سه روزه تیم ملی کاراته زیر 23 سال مالزی در بابلسر پایان یافت.
۰
plusresetminus
پایان اردوی مشترک و سه روزه تیم ملی کاراته ایران و مالزی در بابلسر/ تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، در این اردوی سه روزه ، نه کاراته کا دختر و پسر مالزیایی تمرین مشترکی را با کاراته کای مازندران و بابلسر در سالن حجاب برگزار کردند.
این تیم که توسط یوسف عطایی سرمربی ایرانی هدایت می شود، برای برگزاری یک اردوی 12 روزه به کشورمان سفر کرده است و پیش از حضور در بابلسر در شهرهای تهران و گنبد تمرین کرد.

حضور معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان مازندران در تمرینات تیم ملی کاراته مالزی
جمشید پناه معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، سیفی رییس حراست، آقاتبار رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی، آذری رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر، ابراهیمی و بابایی روسای هیات کاراته مازندران و بابلسر ضمن حضور در تمرینات تیم ملی کاراته زیر 21 سال مالزی با مربیان و کاراته کا های این تیم دیدار و گفتگو کردند.
جمشید پناه در این بازدید ضمن خوشامد گویی به اعضای تیم ملی کاراته مالزی و اشاره به اینکه بابلسر سال گذشته با 12 بار میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و هفت بار پذیرایی از اردو تیم های ملی بهترین عملکرد را از لحاظ میزبانی داشته است، ابراز امیدواری کرد همکاری های ورزشی کشور دوست و مسلمان مالزی با ایران و استان مازندران تداوم داشته باشد.

بازدید معاون فرماندار و عضو شورای شهر بابلسر از تمرین تیم ملی کاراته مالزی
رضا محسن پور معاون فرماندار، ابراهیم آقایی عضو شورای شهر بابلسر، رحیمیان بخشدار رودبست از اردوی تیم ملی کاراته مالزی بازدید کردند.
در این بازدید یوسف عطایی قهرمان اسبق تیم ملی کاراته ایران و سرمربی تیم ملی کاراته زیر 21 سال مالزی ضمن ابراز رضایت کامل از وضعیت برگزاری اردو در بابلسر از اداره ورزش و جوانان و هیات کاراته مازندران و بابلسر تشکر کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴