BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> شهید حاج بصير الگو فعاليت های فرهنگي و اقتصادی حضور در مراسم شهدا تذکری برای مسئولان | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۲۳۷۱
استاندار مازندران با بیان اینکه شهید بصیر الگوی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل و همچنین فعالیت های فرهنگی و اقتصادی است، گفت: حضور در مراسم شهدا تذکری برای ما و همه مسئولین است.
۰
plusresetminus
شهید حاج بصير الگو فعاليت های فرهنگي و اقتصادی / حضور در مراسم شهدا تذکری برای مسئولان

به گزارش خبرنگار بلاغ،ربیع فلاح جلودار در مراسم سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین بصیر در فریدونکنار، اظهار داشت: جایگاه لشکر ویژه 25 کربلا در جبهه های حق علیه باطل و در پیروزی سربازان اسلام بسیار ممتاز است به طوری که آن را لشکر خط شکن نام نهاده اند.
وی تصریح کرد: رزمندگان مازندرانی همواره درعملیات سخت و پیچیده حاضر بوده اند که در راس این رزمندگان بسیجی بزرگوار سردار شهد بصیر بوده است که افتخاری برای همه مازندران و کشور می باشد و بنده نیز به عنوان یک جهادگر کوچک که در آن سال ها در پشیبانی جهاد سازندگی شرکت داشتم تا حدود زیادی از اخلاق و روحیات این مردان بزرگ آشنایی دارم.
استاندار مازندران اذعان داشت: سردار شهید بصیر در اخلاص، تواضع، فروتنی و دین داری اسوه بودند، در هنگام عملیات در پیشاپیش رزمندگان ابتدا خود حاضر می شدند و در نهایت نیز افتخار شهادت نصیبشان شده است.
فلاح خاطرنشان کرد: ما مفتخریم  در همچین جلساتی شرکت می کنیم که از خصوصیات، مشخصات و سوابق درخشان این عزیزان مطرح می شود که تذکری برای ما و همه مسئولین است.
به گزارش بلاغ،سردار شهيد حاج حسين بصير، موسس و فرمانده گردان هميشه خط شكن يا رسول الل و قائم مقام لشكر 25 كربلا، سرانجا در ۲ اردیبهشت ۱۳۶۶ در شب عملیات کربلای ۱۰ بر فراز ارتفاعات ماووت و در سن چهل و پنج سالگی بعد از هفت سال حضور مستمر در جبهه های نبرد به شهادت رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴