واکنش فرماندار سیمرغ به تجمع دستفروشان:

وضعیت معیشت دستفروشان در انتظار تصمیم ستاد کرونا

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۲۳۶۷۷
فرماندار سیمرغ در واکنش به تجمع تعدادی از کسبه و دستفروشان این شهرستان در مقابل ساختمان فرمانداری گفت: تصمیم‌گیری در خصوص از سرگیری فعالیت بازارهای هفتگی با ستاد استانی مقابله با کرونا است و در حال حاضر، در انتظار ابلاغ تصمیم این ستاد در این خصوص هستیم.
۰
plusresetminus
وضعیت معیشت دستفروشان در انتظار تصمیم ستاد کرونا
به گزارش بلاغ، طی روز گذشته، جمعی از کسبه، بازاریان و دستفروشان شهرستان سیمرغ با هدف رسیدگی به مشکلات فعلی، مقابل فرمانداری شهرستان سیمرغ جمع شدند و خواستار رسیدگی به مطالبات‌شان شدند.

مجتبی حبیب‌نژاد فرماندار سیمرغ در این‌باره به خبرنگار بلاغ گفت: این تجمع از سوی تنی چند از دستفروشان در مقابل فرمانداری صورت گرفت که از وضعیت معیشتی حال حاضر خود، گلایه داشتند.

وی افزود: دستفروشان با اعلام نارضایتی از تعطیلی چند ماهه روزبازارها، خواستار از سرگیری فعالیت آن شدند.

فرماندار سیمرغ خاطرنشان کرد: دستفروشان، به دلیل تعطیلی بازارهای هفتگی، در وضعیت معیشتی سختی به سر می‌برند و بهبود اوضاع را منوط به بازگشایی روزبازارها و بازارهای هفتگی می‌دانند.

وی تصریح کرد: در مذاکره با دستفروشان اعلام کردیم که تصمیم‌گیری در خصوص از سرگیری فعالیت بازارهای هفتگی و دستفروشان با ستاد استانی مقابله با کرونا است.

حبیب‌نژاد اعلام کرد: ما برای حل این مطالبه، اقدام به مکاتبه با استانداری در راستای پیگیری این موضوع کردیم.

فرماندار سیمرغ اظهار کرد: ما در این نامه از ستاد مقابله با کرونای استان تقاضا کردیم تا با تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت بازارهای هفتگی و دستفروشان، هر چه سریع‌تر نسبت به روشن‌تر شدن موضوع و تعیین تکلیف وضعیت دستفروشان، اطلاع رسانی کنند.

وی متذکر شد: تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت دستفروشان و بازارهای هفتگی در شهرستان سیمرغ بر عهده فرماندار و مسئولان شهری نیست و این تصمیم مستقیما از سوی ستاد مقابله با کرونای استان گرفته می‌شود.

حبیب‌نژاد یادآور شد: ما منتظر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص وضعیت فعالیت دستفروشان هستیم تا پس از ابلاغ، نسبت به نحوه اجرای آن تصمیم‌گیری و اقدامات اجرایی صورت گیرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴