مدیر کمیته امداد میاندورود خبر داد

توزیع 1200 سبد معیشتی بین مددجویان کمیته امداد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۲۳۶۶۶
مدیر کمیته امداد میاندورود از توزیع دو هزار و 700 پرس غذای گرم خبر داد و گفت: با همکاری خیرین و کمیته امداد یک هزار و 200 سبد معیشتی تهیه و بین مددجویان توزیع شد.
۰
plusresetminus
توزیع 1200 سبد معیشتی بین مددجویان کمیته امداد
سیدسلیم سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه سه نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در میاندورود بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: برای کمک به افراد متضرر از شیوع ویروس کرونا که درآمد خود را از دست داده بودند در مجموع 110 میلیون تومان کمک شد.

مدیرکمیته امداد میاندورود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس هشت هزار ماسک، هفت هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده بین مددجویان توزیع شد.

سیدی همچنین از توزیع دو هزار و 700 پرس غذای گرم خبر داد و گفت: با همکاری خیرین و کمیته امداد یک هزار و 200 سبد معیشتی تهیه و بین مددجویان توزیع شد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد، افزود: فعالیت فرهنگی کمیته امداد به‌دلیل ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و خواندن قرآن و آموزش نهج البلاغه و قرآن در این شبکه انجام شد.

سیدی با دعوت از خیرین برای کمک به افراد نیازمند، تصریح کرد: کمیته امداد در حد توان خود توانست کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان تحت پوشش داشته باشد اما برای حمایت کامل از این خانواده‌ها نیازمند کمک خیرین هستیم تا بتوانیم از این دوره سخت شیوع ویروس کرونا عبور کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴