تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۲۳۶۵۶
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری شش سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره گفت: با انجام طرح های متعدد در محدوده های محله های مولوی، شوش و ... مشخص شد که تعدادی افراد با همکاری یکدیگر محموله هایی را تحت پوشش بار تجاری به باربری های مرکز شهر انتقال و با تحویل گرفتن کالاهای تجاری بدین ترتیب انواع مواد مخدر را به شهر تهران منتقل می کنند.
وی ادامه داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که این باربری ها مطلع از جاساز شدن مواد مخدر در محموله های تجاری نبوده و صرفا بارهای تجاری را از مبدا به مقصد بین استانی منتقل می کنند.
وی گفت: در رصد و پالایش های اطلاعاتی به دست آمد اعضای این باند حرفه ای به تازگی از قاچاقچیان استان های مرز شرقی کشور انواع مواد مخدر را تهیه کرده و قصد دارند تحت پوشش محموله بار کمد چوبی مواد مخدر را به شهر تهران منتقل کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی از باربری های مناطق آسیب پذیر آغاز شد تا اینکه ماموران متوجه شدند که محموله بار تجاری در مقابل واحد صنفی باربری در حوالی خیابان شوش متوقف شد و دو مرد با یک دستگاه خودرو سواری به باربری مذکور مراجعه و در حال تحویل بار تجاری هستند.
وی افزود: با هماهنگی های قضائی، خودروی متهمان متوقف و هر دو مرد دستگیر و در بازرسی از محموله بار تجاری ۷۲ کیلو و ۶۵۰ گرم شیشه، ۷۸ کیلو و ۵۰ گرم هروئین، ۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، ۴۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و یک کیلو و ۱۲۷ گرم سایر مواد که به نحو بسیار ماهرانه در داخل ۱۹ عدد کمد چوبی جاسازی شده بود، کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: هر دو متهم اظهار داشتند که قرار بوده پس از تحویل کمدهای چوبی مواد مخدر کشف شده را به دست ۴ تن از همدستان‌مان که در هتلی در مرکز شهر منتظرمان هستند، انتقال دهیم.
حسنوند تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هر ۴ متهم دستگیر و با اعتراف صریح به جرایم ارتکابی و انجام تحقیقات تکمیلی هر شش سوداگر مرگ به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما