تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۲۳۶۱
فرمانده سپاه قائم شهر افزود : سپاه پس از انقلاب به خوبی توانست در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن گام بردارد.
۰
plusresetminus
وظیفه سپاه حفظ و استمرار انقلاب اسلامی / سپاه پیشتاز در خنثی ‌سازی توطئه‌ های دشمن
فرمانده سپاه قائم شهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاربلاغ با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1358 گفت : تشکیل سپاه پاسداران یکی از یادگارهای مهم امام خمینی(ره) است و فرزند انقلاب اسلامی ایران می باشد.
ابراهیم یعقوبی افزود : سپاه پس از انقلاب به خوبی توانست در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن گام بردارد و با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، این نهاد مقدس نیز با بسیج نیروهای مردمی به مقابله با دشمنان پرداخت و برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی به صحنه‌های مبارزه علیه استکبار جهانی پا گذاشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سپاه می‌تواند با بسیج عمومی مردم در تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری نقش موثری ایفا کند ، افزود : ملت ایران از جمله مسئولان و عموم مردم باید برای تحقق شعار سال به صورت منسجم وارد میدان شوند.
یعقوبی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج نقش بسیار مهمی در خنثی ‌سازی توطئه‌های دشمنان ایفا می‌کنند ، تاکید کرد : دشمنان با فشار و تحریم به خیال خام خود فکر در پی از پای در آوردن ملت ایران هستند ، در حالی که امروز ملت ایران زیر این فشارها به موفقیت های زیادی دست یافته و به اوج عزت و اقتدار خود رسیدند.
فرمانده سپاه قائم شهر در پایان با تاکید مجدد بر تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: امسال باید کار فرهنگی را بصورت جهادی انجام دهیم که این راستا ، تقویت شجره طیبه صالحین و توجه ویژه به طرح بسیج همه جانبه مبارزه با مواد مخدر از مهمترین اهداف ما در سپاه قائم شهر می باشد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴