کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری دزد موبایل ۱۵۰ تهرانی

29 ارديبهشت 1399 ساعت 12:10

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای خبر داد و گفت: متهم به ۱۵۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.



به گزارش بلاغ، سرهنگ "حسین مهریان" با اعلام این خبر گفت: روز گذشته اکیپی از ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در حال گشت زنی در حوالی خیابان "شریعتی" بودند که با مردی روبرو شدند که سراسیمه به سمت کلانتری در حال دویدن بود. ماموران به سرعت به سراغ مرد هراسان رفته و وی عنوان کرد، دقایقی قبل پسر جوانی با موتور آپاچی سفید کوله پشتی اش را که یک لپ تاپ داخلش بوده را به سرقت برده است.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران طرح مهار را به اجرا گذاشتند و مشخصات موتور سارق جوان در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت تا اینکه پس از دقایقی یکی از تیم های گشتی سارق موتور سوار را در خیابان "انقلاب" شناسایی و عملیات دستگیری کلید زده شد و متهم وقتی خود را در برابر پلیس دید سعی بر فرار داشت که پس از برخورد با چند خودرو روی زمین افتاده و دستگیر شد.
این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران با دستگیری موتور سوار، در بازرسی از آن کوله پشتی سرقت شده را به دست آوردند و در ادامه از کیف کمری متهم ۳ گوشی سرقتی که در حال زنگ خوردن بود کشف کردند، ماموران در پاسخ به این تماس ها از مال باخته ها خواستند تا برای شناسایی و گرفتن گوشی موبایلشان به کلانتری مراجعه کنند، همچنین از متهم مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد نیز کشف شد.
رئیس کلانتری ۱۰۷ "فلسطین" عنوان داشت: متهم در اعترافاتش عنوان کرد، چند روز قبل کیف دستی زن جوانی را به سرقت برده که با فروش طلاهای داخل کیف ۳۰۰ میلیون ریال به دست آورده که با فروش موتور خودش و ۲۰۰ میلیون ریال پول طلای سرقتی اقدام به خرید موتور آپاچی سفید رنگ کرده و مابقی پول نیز همراهش بوده است.
براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ مهریان گفت: در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی در مدت زمان یک سال و ۶ ماه در محدوده های کلانتری های ۱۰۳ گاندی، ۱۰۵ سنایی و ۱۰۷ فلسطین موبایل قاپی می کند و این سارق ۳۸ ساله به ۱۵۰ فقره سرقت موبایل اعتراف کرده است.
وی در پایان به مردم توصیه کرد: در زمان استفاده از تلفن همراه، گوشی را به سمت دیوار گرفته و از حمل اشیاء با ارزش و گران قیمت نیز خودداری کنند.
 


کد مطلب: 423585

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423585/دستگیری-دزد-موبایل-۱۵۰-تهرانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com