تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۲۳۵۸
در توضیحاتی که درباره جشن ملوکانه همسر روحانی در کاخ سعدآباد منتشر شده، تنها برخی حاشیه‌های فرعی مراسم تکذیب شده و اصل ماجرا به قوت خود باقی مانده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،چندتن از بانوان حاضر در جشنی که شنبه با حضور همسر حسن روحانی در کاخ سعدآباد برگزار شده بود، توضیحاتی ارائه کردند.

یک سایت حامی دولت از قول این افراد، "اعطای سکه به تمامی شرکت کنندگان"، "اخبار منتشر شده در مورد خروج اعتراض آمیز همسر دکتر صالحی از این مجلس" و "استفاده از ارکسترهای خاص" را تکذیب کرده است.

گفتنی است در خبری که رسانه ها درباره این جشن منتشر کرده بودند، در جشن مذکور که در تالار حافظیه کاخ سعدآباد با تشریفاتی شبیه جشن‌های شاهانه پیش از انقلاب در همان محل، برگزار شده بود، "امکان حضور زنان عادی در مراسم وجود نداشت" و "با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود".

علاوه بر موارد فوق، جالب است که موضوعات اصلی مورد توجه و انتقاد رسانه ها که تذکر نمایندگان به روحانی را نیز در پی داشته است، از جمله "بی حجاب شدن میهمانان مراسم"، "رقص لزگی 6 دختر" و "برگزاری شوی لباس" تکذیب نشده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴