تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۲۳۵۲۰
قیمت سکه تمام در بازار امروز به 7 میلیون و 400 هزار تومان رسید و به نظر می‌رسد مزنه اسب افسار گسیخته بازار طلا، قصد آرام گرفتن ندارد.
۰
plusresetminus
سکه تمام 7.4 میلیون تومان!/تداوم افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار طلا
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص مزنه امروز بازار طلا در مازندران اظهار کرد: ظرفیت بازار طلای ایران طی سالیان قبل، با دلار 20 هزار تومانی اما با نرخ اونس پایین‌ترسنجیده شده بود و به نظر می‌رسد دوباره تلاش‌ها برای چشیدن مزه این تنش قیمتی در بازار طلا قوت گرفته است.

وی با بیان اینکه هر گرم طلا نیز در بازار امروز با نرخ 720 هزار تومان در معاملات، محاسبه شد؛ افزود: هر مثقال طلا در بازار امروز طلا، به 3 میلیون و 120 هزار تومان ارزش گذاری شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت سکه تمام در بازار امروز به 7 میلیون و 400 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: در معاملات امروز، نیم سکه با نرخ 3 میلیون و 800 هزار تومان و ربع سکه با نرخ دو میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش شد.

به گفته وی، دلار در بازار امروز با قیمت 17 هزار و 400 تومان خرید و فروش شد و رسیدن نرخ دلار طی هفته‌ها و ماه‌های آینده به مرز 19 هزار تومان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴