تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۲۳۵۱۴
گالری ایوان به دنبال فراخوان درد مشترک و دعوت از هنرمندان برای قدرشناسی از کادر درمان کرونا در ایران و تهیه اقلام ضروری بیمارستان‌ها در مقابله با بیماری کوویید ۱۹، نخستین اثر هنری را به دکتر مینو محرز (متخصص بیماری‌های عفونی) اهدا کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، تابلو نقاشی «سقراط در بیمارستان» اثر محسن امینی توسط این گالری به نمایندگی از جامعه هنری ایران در مراسمی در بیمارستان تهران به دکتر مینو محرز به نمایندگی از جامعه پزشکی و درمان ایران تقدیم شد.
در این مراسم، مینو محرز در سخنانی ضمن ستایش کادر درمان در ایران این میزان جان‌فشانی و فداکاری را نشانه وجود عشق و ایثار نسبت به مردم در این خانواده دانست و از مردم ایران خواست تا از این پس همین عشق ورزیدن به یکدیگر و علاقه به طبیعت را در زندگی خود حفظ کنند.
او رعایت بهداشت فردی و مراقبت از فاصله فیزیکی را در این روزگار مترادف با عشق ورزیدن به هم‌نوع دانست و گفت: کرونا به ما آموخت که در امر فرهنگ‌سازی رفتارهای اولیه مانند ضرورت دست شستن، چگونه سرفه کردن و ... عقب مانده‌ایم و آموزش و پرورش باید در این زمینه قدم‌های جدی بردارد.
گالری ایوان با مشارکت هنرمندان تصمیم دارد تا از طریق فراخوان درد مشترک از طریق دو راه از کادر درمان تقدیر کند. نخست اهدای تابلو به بیمارستان‌ها و دوم فروش تابلوها و اختصاص همه عواید حاصل از فروش آن به خرید تجهیزات مورد نیاز مبارزه با کرونا.
تاکنون اثری از محسن امینی به بیمارستان تهران و مینو محرز به عنوان یادبود اهدا شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴