کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت‌وگو با غریب‌پور و فخرالدینی درباره حال و هوای هنر در روزگار کرونا

28 ارديبهشت 1399 ساعت 17:30

شماره جدید هفته‌نامه «آتیه نو» با دو موضوع اصلی دغدغه‌های معیشتی کارگران در روزهای کرونایی و هفته روابط عمومی منتشر شده است.


 
به گزارش بلاغ، در اولین شماره از دور جدید نشریه «آتیه نو»، یادداشت‌هایی از محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، مصطفی سالاری (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی)، اکبر شوکت (عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی)، حجت مرادخانی (پژوهشگر و استاد دانشگاه)، اسد امرایی (نویسنده و مترجم)، اردشیر کامکار (موسیقیدان)، فرزاد آبادی (شاعر)، فرامرز توفیقی (عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار) و ... منتشر شده است.
در ۱۶ صفحه اصلی این شماره، مطالبی درباره تحولات بورس و تاثیر ورود شرکت‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی از جمله شستا و الزامات و پیش‌زمینه‌های خصوصی سازی، گفت‌وگوهایی با بهروز غریب‌پور و فرهاد فخرالدینی از حال و هوای هنر در روزگار کرونا، بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو و عبدالصمد خرمشاهی و گزارشی میدانی از وضعیت استان گیلان به عنوان یکی از کانون‌های شیوع ویروس کرونا در ایران نیز از دیگر بخش‌های این نشریه است. 
همچنین در شماره جدید «آتیه نو» دو ویژه‌نامه مجزا نیز منتشر شده است. یک پرونده با سوژه کارگران در گفت‌وگو با حجت میرزایی (معاون وزیر کار) و علی حیدری (فعال کارگری) به این مساله نگاهی انداخته است. در عین حال ورود شستا به بورس و تاثیری که این ماجرا بر زندگی کارگران دارد در گفت‌وگو با محمدرضا تاجیک (نماینده کارگران در شورای عالی کار) بررسی شده است. اثر کرونا بر زندگی کارگران روزمزد و دستفروشان و گفتوگو با علیرضا بیرانوند که روزهای سختی را در زندگی کارگری سپری کرده از جمله دیگر مطالب این شماره است. 
در ویژه‌نامه هفته روابط عمومی و رسانه نیز در گفت‌وگوهایی با مصطفی اقلیما (پدر مددکاری اجتماعی)، بیژن نوباوه (کارشناس رسانه و نماینده مجلس)، فریدون صدیقی (استاد ارتباطات و روزنامه‌نگار پیشکسوت)، ابوالفضل جلیلی (کارگردان) و عبدالله کوثری (نویسنده و مترجم) به موضوع رسانه و روابط عمومی پرداخته شده است.
نشریه «آتیه نو»، نخستین هفته‌نامه تخصصی رفاه و تامین اجتماعی در ایران است که با رویکرد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده بود و پس از شش ماه توقف، دوره جدید آن به مدیرمسوولی فرشاد نوروزپور، سردبیری علی دهقان و مدیریت هنری سیدعلیرضا میرزامصطفی منتشر شد.
 


کد مطلب: 423463

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423463/گفت-وگو-غریب-پور-فخرالدینی-درباره-حال-هوای-هنر-روزگار-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com