کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان اجرای بسته جدید ترافیکی پایتخت منوط به تصمیم استانداری

28 ارديبهشت 1399 ساعت 16:30

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توافق سه جانبه میان شورای شهر تهران، معاونت ترافیک و پلیس راهور برای بسته ترافیکی، گفت: زمان اجرای این بسته توسط استاندار تهران اعلام خواهد شد.



به گزارش بلاغ، محمد علیخانی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در خصوص بسته ترافیکی که از سوی شورا ارائه شده بود، گفت: این پیشنهادات در شورای ترافیک تهران مورد بررسی و توافق شورای شهر، معاونت ترافیک و پلیس راهور قرار گرفت؛ این بسته در شورای ترافیک تهران به تصویب رسیده که زمان اجرای آن توسط استاندار تهران اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی که در حال حاضر ایجاد شده است، اظهار کرد: در این بسته ترافیکی به جز رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری، ادارات و... نیز دیده شده است و ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و سرویس ادارات مدارس به محدوده رایگان است.
علیخانی تأکید کرد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با یک سوم ظرفیت خود فعالیت می‌کند در حالی که در روزهای غیرکرونایی پنج میلیون مسافر داشت. در شرایط فعلی تعداد مسافران به یک میلیون مسافر رسیده است.
 


کد مطلب: 423457

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423457/زمان-اجرای-بسته-جدید-ترافیکی-پایتخت-منوط-تصمیم-استانداری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com