تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۲۳۳۲۱
فرمانده انتظامی بابلسر از شناسایی و دستگیری عامل قتل خانوادگی 2 زن و مصدومیت 2 دختر در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر خبر داد.
۱
plusresetminus
وقوع قتل خانوادگی در بابلسر/قاتل در کمتر از 30 دقیقه دستگیر شد
حسین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از وقوع حادثه قتل خانوادگی در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای بخش بهنمیر شهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش، به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه که ساعت حدود 7 و 45 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی 52 ساله به منزل مادر همسر خود در یکی از روستاهای  بخش بهنمیر با اسلحه در اختیار خود به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشته شلیک کرد.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: متهم پس از این اقدام، بلافاصله با مراجعه منزل خود در یکی دیگر از روستاهای بخش به سمت دو دختر 17 و 14 ساله خود تیراندازی و آنان را مجروح و از محل متواری شد.

اسدی ادامه داد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر 47 ساله‌ و مادر 70 ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی پلیسی و عملیاتی قاتل را در کمتر از ۳۰ دقیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر در پایان از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴