رئیس مجمع انبوه‌سازان آمل عنوان کرد

کمک 100 میلیون تومانی در مرحله دوم رزمایش مومنانه

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۲۳۲۳۹
رئیس مجمع انبوه‌سازان آمل کمک 100 میلیون تومانی به رزمایش مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: سعی کردیم با وجود شرایط افراد، در کمک بلاعوض، وام و بسته‌های معیشتی به کارگران روزمزد کمک کنیم.
۱
plusresetminus
کمک 100 میلیون تومانی در مرحله دوم رزمایش مومنانه
جهانگیر آذری در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به فعالیت های مجمع انبوه سازان آمل اظهار کرد: تا امروز بیش از 700 میلیون تومان هزینه از زمان شروع ویروس کرونا توسط انبوه سازان انجام شد، که در سه حوزه، پیشگیری، درمان و معیشت خانوارها همراه بود.

وی با بیان اینکه 500 بسته به ارزش بیش از 100 میلیون تومان در مرحله دوم توزیع شد، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، زندگی کارگران که روزمزد هستند،  دچار مشکلات زیادی شدند از این رو سعی کردیم با وجود شرایط افراد، در کمک بلاعوض، وام و بسته های معیشتی به این قشر آسیب دیده کمک کنیم.

رئیس مجمع انبوه سازان آمل ادامه داد:به مناسبت طرح مومنانه که مقام معظم رهبری سفارش کردند، دومین مرحله سبد کالا برای کارگران ساختمانی که نیازمند هستند شناسایی، که هر بسته بیش از ۲۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که یک اپیدمی در جامعه اتفاق می افتد، دولت توانایی امکانات فوری برای تمام احاد جامعه را ندارد، در این شرایط انجمن های مردم نهاد هستند که باید کمک رسانی کنند.

آذری مهم ترین حوزه فعالیت انبوه سازان را در ابتدای کروناپیشگیری و آموزش خواند و تاکید کرد: به کارگران ساختمانی توسط کارفرمایان آموزش های لازم داده شد و تجهیزات پیشگیری مانند ماسک، مواد ضدعفونی توزیع شد.

وی از دیگر فعالیت انبوه سازان را در حوزه درمانی دانست و اظهار کرد: با همراهی شبکه بهداشت و معاونت علوم پزشکی، اقلامی مانند گان‌های پرستاری، ماسک n95، دستکش، خرید دستگاهها اقدام شد که همچنان هم ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر آمل از راه اندازی مجمع خیرین انبوه سازان خبر داد و افزود: مجمع انبوه سازان 200 عضو دارد که هر کدام در مجموعه ها و پویش های دیگری نیز در زمان کرونا کمک رسانی کردند، در نظر داریم با ثبت مجمع خیرین این فعالیت را تداوم ببخشیم .

وی در پایان از اصحاب رسانه تشکر کرد و یادآور شد: رسانه ها با انعکاس خبر و نحوه آن ، شوق و امید را در چامعه رواج می دهند و موجب استمرار در کمک رسانی می شوند، امیدواریم روزی برسد که هیچ کسی دچار فقر و مشکلات مالی نباشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴