کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلر آملی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد

نقش پر رنگ ورزشکاران در کمک مومنانه/کمک به همنوع حس خوبی دارد

29 ارديبهشت 1399 ساعت 0:43

گلر آملی تیم فوتبال سایپا گفت: برخی از افراد جامعه تصور می کنند فوتبالیست ها در امور خیریه شرکت نمی کنند، در حالی که چند کمپین توسط فوتبالیست ها شکل گرفت که در برخی از آنان شرکت کردم.


حامد فلاح‌زاده در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: با وجودی که در شرایط بحرانی انتظار می رفت دولت بیشتر به کمک رسانی بپردازد، اما شاهد بودیم که در جامعه گروههای خودجوش بسیار فعالیت های  چشمگیری داشتتند.

وی با بیان ورزشکاران می توانند نقش موثری در کمک رسانی داشته باشند، عنوان کرد: برخی از افراد جامعه تصور می کنند فوتبالیست ها در امور خیریه شرکت نمی کنند، در حالی که چند کمپین توسط فوتبالیست ها شکل گرفت که در برخی از آنان شرکت کردم.

گلر تیم سایپا تصریح کرد: البته بخاطر شرایط اقتصادی مناسب انتظار بیشتری از ورزشکاران است که در تمام بحران ها شاهد کمک رسانی این قشر هستیم و نقش پر رنگی دارند که می تواند تاثیر بسزایی در روند جمع آوری کمک ها داشته باشد.

وی کشورمان را در همدلی سرآمد خواند و تاکید کرد: در زمان های بحرانی همیشه مردم با همدلی و مشارکت توانستند مشکلات را سپری کنند، وقتی در کمپین های خیریه شرکت می کنم، از اینکه کسانی را خوشحال می کنم حس خوبی دارم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423237

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423237/نقش-پر-رنگ-ورزشکاران-کمک-مومنانه-همنوع-حس-خوبی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com