کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم ملی جوانان والیبال در گفت‌وگو با بلاغ:

همدلی مردم در رزمایش کمک مومنانه غیرقابل وصف است/ به سرزمینم افتخار می‌کنم

29 ارديبهشت 1399 ساعت 8:00

سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران با اشاره به اینکه همدلی مردم در رزمایش کمک مومنانه غیرقابل وصف است، گفت: در شرایط بحرانی همه باید به هم کمک کنیم.


بهروز عطایی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: کشورمان در کارهای خیر و نیکوکاری از دیگر نقاط دنیا متمایز است، وقتی اخبار جهان را رصد می کنم حضور تاثیرگذار مردم کشورمان را میبینم به سرزمینم افتخار می کنم.

وی با بیان اینکه در این شرایط بحرانی همه باید به هم کمک کنیم، عنوان کرد: به جرات می توان گفت آمل همیشه بیشترین حضور مردمی را داشته و در کارهای خیر پیشقدم بوده است، این بار نیز فعالیت های زیادی از گروهای جهادی و سازمان های مردم نهاد انجام شده که قابل ستایش است.

سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران تصریح کرد: از همه اقشار با هم همدل شدند تا به هموطنان کمک رسانی کنند، ورزشکاران نیز حضور پرشوری در این میدان داشتند.

وی ادامه داد:حسی که در مقابل کمک به دیگران دریافت میکنیم غیرقابل وصف است، حس درونی مان و احساس رضایتی باطنی که خواهیم داشت تا مدتها حالمان را خوب می کند و این شعر سعدی را که می گوید بنی ادم اعضا یکدیگرند که در افرینش ز یک پیکرند را تداعی می کند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423236

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/423236/همدلی-مردم-رزمایش-کمک-مومنانه-غیرقابل-وصف-سرزمینم-افتخار-می-کنم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com