تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۲۳۲۱
در حالیکه کارکنان دانشگاه شمال در چندین نوبت نسبت به سوء استفاده های مالی مدیریت دانشگاه شمال تحصن کردند دامنه این اعتراضات به اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز رسید.
۰
plusresetminus
دامنه اعتراضات به مدیریت دانشگاه شمال آمل از کارکنان به اعضای هیات علمی رسید/ سند
به گزارش خبرنگار بلاغ از آمل، در هفته های گذشته دانشگاه شمال آمل که یکی از متمول ترین دانشگاه های استان و کشور محسوب می شود دستخوش تجمع و اعتراضات کارکنان خود بود.
کارکنان دانشگاه شمال با تحصن و ارسال نامه سرگشاده به مسئولین شهری و استانی و کشوری و با اشاره به فضای امنیتی ایجاد شده در دانشگاه و برشمردن مصادیق تخلفات رئیس دانشگاه شمال خواستار عزل و تغییر مدیریت این دانشگاه شده بودند.
با خبر شدیم دامنه اعتراضات کارکنان دانشگاه شمال به اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز رسید و اعضای هیات علمی دانشگاه نیز با ارسال نامه ای اعتراضی به دکتر رستمی ریاست دانشگاه شمال خواستار تحقق مطالبات خود شدند.
در این نامه با اشاره به اینکه در پرونده هر کدام از این اعضاء پر است از مطالبات محقق نشده، آمده است: اجرا و پرداخت بی قید و شرط مصوبه هیات دولت در خصوص افزایش 20% حقوق در سال 93 اولین حق ضایع شده اعضای هیات علمی دانشگاه شمال است.
همچنین نسبت به ترکیب اعضای هیات امنای دانشگاه شمال اعتراض داریم زیرا طبق مصوبه هیات محترم دولت می بایست 2 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه به عضویت هیات امنای این دانشگاه در بیایند که این امر محقق نشده است.
در این نامه اعتراضی اعضای هیات علمی خواستار تعیین تکلیف وضعیت ارتقاء و تبدیل وضعیت استخدامی خود شدند.
گفتنی است دانشگاه شمال آمل یکی از متمول ترین دانشگاه های استان و کشور می باشد و استاندار مازندران و اکبر ترکان، معاون رئیس جمهور و نماینده وزیر علوم عضو هیئت امنا و هیئت موسس این دانشگاه هستند.
دانشگاه شمال
دانشگاه شمال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷