تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۳۱۶
معاون سیما گفت: شبکه‌های نسیم، دفاع مقدس، نوجوان و جوان و مدرسه که در حوزه تعلیم و تربیت قرار دارد، در اولویت برنامه‌های سازمان وجود دارد که در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
۰
plusresetminus
بلاغ - علی دارابی، معاون سیما رسانه ملی در حاشیه مراسم تقدیر از برنامه‌های معارفی و نورزی 93 درباره پخش مجدد سریال «سرزمین کهن» گفت: تصویربرداری فاز اول این سریال به پایان رسیده است و فاز دوم آن باید نهایی شود که فیلم‌نامه آن در فاز سوم نهایی شد، وارد تصویربرداری مرحله آخر آن می‌شود.
وی با بیان اینکه کمال تبریزی کارگردان «سرزمین کهن» مشغول تصویربرداری فیلم جدید خود در کرمان بوده است، اظهار داشت: پخش این سریال پس از اصلاحات تیم سازنده آغاز می‌شود. جلسه‌ای با عوامل سازنده این سریال گذاشته شده است که من منتظر نتیجه این جلسه هستم.
دارابی درباره پخش بازی‌های جام جهانی از رسانه ملی، گفت: مدیر شبکه سه سیما به همراه تیمی از کارشناسان به دلیل اینکه پخش این مسابقات توسط الجزیره خریداری شده است به قطر سفر کرده‌اند تا در این رابطه رایزنی‌های لازم را انجام دهند تا مسابقات با کیفیت مناسب از شبکه‌های سیما پخش شود.
معاون سیما رسانه ملی درباره پخش آگهی‌های بازرگانی اظهار داشت: تامین نیمی از بودجه سازمان صدا و سیما از طریق بازرگانی و کارهای مشارکتی صورت می‌گیرد و نیمی دیگر از طریق بودجه دولت، امیدوارم دولت یازدهم بودجه‌ای که مصوب می‌شود به سازمان پرداخت کند.
وی از کاهش چشم‌گیر حضور اسپانسر و حامیان مالی در آینده نزدیک در رسانه ملی خبر داد و گفت: براساس دستور رئیس سازمان صدا و سیما، سیاست انقباضی را اعمال خواهیم کرد که از برنامه‌های کودک و نوجوان آغاز می‌شود.مشکل بودجه صداوسیما کمتر شده است، اما آن‌قدر رقم بزرگی است که همچنان به قوت خود باقی است.اما رقم دقیق این دهی قابل اعلام نیست، چون مشکلی را حل نمی‌کند.
دارابی درباره شبکه‌های تازه تاسیس گفت: شبکه‌های نسیم، دفاع مقدس، نوجوان و جوان و مدرسه که در حوزه تعلیم و تربیت قرار دارد، در اولویت برنامه‌های سازمان وجود دارد که در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
معاون سیما در پایان اظهار داشت: برای ماه مبارک رمضان رسانه ملی به دلیل زمان اندک در پخش و نیز مسابقات جام جهانی دو سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم در شبکه یک و سریالی را نیز شبکه سه سیما برای این ایام آماده می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علي
واااااااااااااااااااااي حالم ديگه از برنامه اي تكراي اين تلويزيون بههههههههههههم ميخوره مردم حق دارن ميرن ماهواره ميخرن چرا عمرا جلو برنامه هاي آبكي تلف كنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
q
ادم برنامه تکراری ببینه بهتره اینه غیرتش رو پای ماهواره به حراج بزاره..............
feedback
Iran, Islamic Republic of
فامیل دور
تکبیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴