تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۲۳۱۳
فرمانده انتظامي مازندران به دليل اقدامات ارزشمند در مازندران در سال 92 در بين يگانهاي ناجاي سراسر كشور به عنوان فرمانده نمونه انتخاب شد.
۰
plusresetminus
تقدیر از مرد سال امنیت مازندران/ فرمانده انتظامی مازندران، فرمانده نمونه کشور شد
بلاغ - در نوزدهمین گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی كشور كه با حضور دكتر حسن روحاني رياست محترم جمهوري ، رحماني فضلي وزير كشور و سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي برگزار شد با اهداء لوح تقدير از سردار جعفري نسب فرمانده انتظامي مازندران به عنوان فرمانده نمونه كشور در سال 92 تقدير شد .
سردار جعفری نسب
به گزارش دبيرخانه شوراي اطلاع رساني مازندران در اين همايش سراسري ، سردار جعفري نسب فرمانده انتظامي مازندران به دليل اقدامات ارزشمند در مازندران در سال 92 در بين يگانهاي ناجاي سراسر كشور به عنوان فرمانده نمونه انتخاب شد.
قابل ذكر است در اين گردهمايي بزرگ رییس جمهوری با تأکید بر اینکه کشور متعلق به مردم است و تمام مقامات ما بدون استثنا بطور مستقیم و غیرمستقیم منتخب مردم هستند گفت: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید خودمان را خادم مردم بدانیم و با ادب و اخلاق و آنچه که در قانون بر آن تصریح شده است با شهروندان برخورد کنیم.
سردار جعفری نسب
سردار جعفری نسب
پایگاه خبری بلاغ مازندران انتخاب شایسته سردار جعفري نسب فرمانده نیروی انتظامي مازندران را به عنوان فرمانده نمونه كشور در سال 92 تبريك و تهنيت مي گويد و آرزوی توفیق روز افزون در سال 93 را برای وی مسئلت دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴