تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۲۲۹۱
فردی که پس از قتل همسر خود در شهرستان محمودآباد از محل متواری شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی جویبار شناسایی و دستگیر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی مراجعه فردی به نام «محمود ـ ق» به ماموران انتظامی پاسگاه سرخرود مازندران مبنی بر مفقود شدن همسرش که به قصد خرید از منزل خارج شده بود، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد فرد مراجعه‌کننده به ماموران انتظامی سرخرود که گزارش مفقود شدن همسرش را به پلیس داد از منطقه خارج شده و به محل نامعلومی متواری شد.

با توجه به احتمال وقوع و ارتکاب جنایتی از سوی این فرد در ادامه تحقیقات پلیسی، یکی از بستگان همسر متهم با مراجعه به پلیس اظهار داشت که متهم طی تماسی تلفنی با او خبر از قتل همسرش را داد.

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد جسد مقتول کشف شده و با روشن شدن موضوع این جنایت مراتب جهت دستگیری متهم در دستور کار تمامی یگان‌های انتظامی استان قرار گرفت.

متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان در حال فرار بوده توسط ماموران انتظامی شهرستان جویبار شناسایی شده و در یک اقدام عملیاتی دستگیر شد.

پس از تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شده و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

* دوربین مداربسته دست سارقان موتورسیکلت را رو کرد

در دیگر خبر پایگاه خبری پلیس آمده است: با استفاده از دوربین‌های مدار بسته بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مازندران دست سارقان موتورسیکلت در این شهرستان رو شد.

‌در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت که در داخل حیاط بیمارستان شهید بهشتی نوشهر پارک بوده موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و با استفاده از تصاویر دریافت شده از دوربین‌های مدار بسته این بیمارستان موفق به شناسایی یکی از سارقان به نام «رضاـ الف» شدند.

متهم در اقدامی غافلگیرانه در داخل مخفیگاهش توسط ماموران دستگیر شده و در تحقیقات پلیسی به سرقت موتورسیکلت با همدستی سه نفر به نام‌های «امیررضا- م»، «صادق ـ ف» و «فرشید ـ م» اعتراف کرد.

ضمن هماهنگی با مراجع قضایی سه همدست متهم نیز دستگیر و تحقیقات پلیسی از آنان آغاز شد.

متهمان تاکنون به سه فقره سرقت موتورسیکلت دیگر در شهرستان‌های چالوس و نوشهر اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴