تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۲۲۸۶
رییس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به معاون سیما ضمن تقدیر از رشد کیفی برنامه‌های نوروزی سیما و پرداخت مناسب به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده در کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم‌کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده، تلویزیون را در نوروز امسال موفق‌تر از گذشته خواند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، در متن نامه سید عزت الله ضرغامی آمده است:

«امسال برنامه‌های نوروزی سیما از غنای بیشتری برخوردار بود. توجه قابل قبول به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده در کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی‌کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده از جمله برجستگی‌های سیما بود. برنامه‌های معنوی به ویژه انعکاس گسترده و اثربخش "راهیان نور" و اطلاع رسانی مستمر و آگاهی بخش از وضعیت آب و هوا، جاده ها و نیازهای مسافرتی هموطنان عزیز در شرایطی صورت گرفت که سیما یکی از پرمخاطب ترین دوره های خود را طی کرد.

همکاری و هماهنگی بخش‌های تولیدی و نظارتی به ویژه هوشمندی و پرکاری مدیران پخش باعث شد تا اشکالات نظارتی در حد قابل قبولی کاهش یابد.

ابراز رضایت مردم در سطح گسترده و ملی و اظهار نظرهای فراوان مسئولین و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و نیز برگزاری جلسات متعدد تقدیر و تشکر توسط دستگاه‌ها و نهادها حاکی از موفقیت شما در نوروز امسال است.

خوش‌تر آن باشد که سر دلبران/ گفته آید در حدیث دیگران

ضمن تشکر از جنابعالی، مراتب سپاس و تحسین اینجانب را به همه هنرمندان عزیز، برنامه سازان و مدیران محترم سیما ابلاغ کنید.»

مراسم تقدیر از برترین‌های نوروز تلویزیون هم اینک در سالن همایش‌های صداوسیما در حال برگزاری است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴