تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۲۲۸۱
ام‌وی‌ام۱۱۰ بی‌کیفیت‌ترین خودروی سواری تولیدی در کشور است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی چینی ام‌وی‌ام۱۱۰ در میان ۲۱ مدل خودروی سواری تولیدی در کشور در اسفندماه سال ۹۲ عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودرو را از آن خود کرده است.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مسوول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی براساس شاخص‌هایی چون عیوب فنی و عملکردی، تزیینات و مونتاژ، بدنه، رنگ و ایرادات مهم و اساسی است و در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی این شرکت خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با ۸۵.۴ نمره منفی در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
ام‌وی‌ام۱۱۰ خودرویی چینی است که قطعات آن از کشور چین وارد شده و در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. این خودرو دارای حجم موتور ۱۱۰۰ سی‌سی بوده و با میانگین قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قرار گرفتن ام‌وی‌ام۱۱۰ در قعر (انتهای) جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری داخلی در حالی است که شرکت مدیران خودرو در سایت رسمی خود در معرفی ویژگی‌های ایمنی این خودرو نوشته است: "خودروی ۱۱۰ خودرویی بسیار ایمن در کلاس خود است. وجود یک کلاف تقویتی دور تا دور اتاق خودرو و همچنین سپرهای ضربه‌گیر، ضریب ایمنی داخل اتاق را به طرز محسوسی افزایش داده است."
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴