تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۲۵۵
دکتر حسینعلی قاسم زاده نماینده سابق بابل در مجلس شورای اسلامی بعنوان مدیرکل نظارت مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
۱
plusresetminus
نماینده سابق بابل، مدیرکل نظارت مجلس شد
بلاغ - وی سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای(پنجم، ششم، هفتم) در بابل و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران و مدیرکل شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.
دکتر قاسم زاده یکی از چهره های مطرح سیاسی بابل با نگاه اصولگرایی وارد مجلس شد و جالب است وی با پیشی گرفتن از محسن نریمان برای اولین بار وارد مجلس شد.
دکتر قاسم زاده متولد 1338 در یکی از روستاهای بابل به دنیا آمد، ایشان فارغ التحصیل دکترای عرفان اسلامی، عضو هیأت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
شه بابلی دور بگردم..
feedback
Iran, Islamic Republic of
***
چه مغرور!!!! ؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
بابلی ها نشان دادند که هیچ وقت زیرآب زن و حسود نیستند و همیشه و همه جا هوای همو دارن برعکس شهرهای دیگه ..درود بر شرف هرچی بابلی..
feedback
Iran, Islamic Republic of
آشنا
شما مواظب اون استاندارتون باشید که گربه شاخش نزنه!!! فعلا که یه پا در هوا مونده!!! هرچند راضی به رفتنش نیستیم اما همین بابلی و بهشهری های مشارکتی دارن براش پاپوش درست می کنند بازم میخواین بگین زیر آب زن نیستیم؟! خوبه که واسه پست و جایگاه مثه چی به جون هم می افتین، حالا کاری نداریم ما همه اهل یه استانیم و باید به مصلحت استان فکر کنیم در حالیکه بعضی ها هنوز با افکار بچگانه سرخوشن!!!!!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بابلي
با سلام خيلي خوشحال شدم و آرزوي موفقيت روزافزون براي جناب دکتر قاسم زاده دارم هرچند که جايگاه ايشان بايد بالاتر از اين باشد و به اميد روزي که دوباره ايشان را بر منصب نمايدگي مجلس ببينيم . الهي امين .
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲