مدیرکل بیمه سلامت مازندران مطرح کرد:

وجود یکصد هزار نفر افراد فاقد پوشش بیمه درمان در استان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۳
مدیرکل بیمه سلامت مازندران: با بررسی های به عمل آمده برآورد می شود حداقل بیش از یکصد هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان در استان وجود داشته باشند .
۰
plusresetminus
وجود یکصد هزار نفر افراد فاقد پوشش بیمه درمان در استان
بلاغ - دکتر رسول ظفرمند طی مصاحبه با رادیو مازندران با اعلام مطلب فوق اعلام کرد : مهمترین اولویت و هدف اصلی طرح بیمه همگانی و اجباری رایگان ، پوشش بیمه درمان تمامی هموطنان عزیز می باشد که می توانند به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت دریافت نمایند .
وی همچنین افزود : تمامی افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت www.bimesalamat.ir ثبت نام خود را انجام داده و پس از بررسی های لازم و تشخیص عدم پوشش بیمه درمان ایشان ، دفترچه بیمه سلامت با اطلاع قبلی از طریق نمایندگی های بیمه سلامت و یا دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان تحویل می گردد .
  دکتر ظفرمند همچنین نحوه استفاده و دریافت خدمات توسط این دفترچه را مانند سایر دفترچه های بیمه سلامت در صندوق های مختلف بیمه ای برشمرد و افزود : تنها فرق این دفتر چه با سایر دفترچه های صندوق های مختلف بیمه سلامت این است که هیچ گونه وجهی بابت دریافت آن پرداخت نمی شود  و اعتبار آن از محل هدفمندی یارانه ها تامین خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد : با بررسی های به عمل آمده برآورد می شود حداقل بیش از یکصد هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان در استان وجود داشته باشند .
  وی در پایان یادآور شد فعلاً هیچ محدودیت زمانی برای ثبت نام و دریافت دفترچه در این طرح مشخص نشده و این طرح از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا پوشش کامل تمامی هموطنان عزیز ادامه خواهد داشت .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴