تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وزیر ورزش و جوانان می‌تواند یک روز مثل ما تمرین کند؟
۰
plusresetminus
به گزارشبلاغ،رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در ژوهانسبورگ برگزار می‌کنیم. هم امکانات خوبی داریم و هم آب و هوای ژوهانسبورگ خوب است.

وی ادامه داد: شاید خیلی‌ها فکر کنند که با ۱۰ بازیکن نمی‌شود به اردو رفت و تمرین کرد اما تمرینات جدی را برگزار می‌کنیم. تمرینات بدنسازی که کی‌روش برای ما در نظر گرفته با تمام تمرینات بدنسازی که تا امروز انجام دادیم فرق می‌کند و بسیار سنگین و سخت است.

هافبک تیم ملی در خصوص بازی‌های تدارکاتی شاگردان کی‌روش در اردوی آفریقای جنوبی گفت: قرار است سه‌شنبه اولین بازی تدارکاتی خود را برگزار کنیم. مسلماً برگزاری بازی‌های دوستانه متعدد در این برهه از زمان می‌تواند باعث هماهنگی بیشتر بین بازیکنان تیم ملی شود.

حقیقی در واکنش به صحبت‌های محمود گودرزی مبنی بر اینکه پرسپولیس ۶۰ میلیارد بدهی دارد و از پول بیت‌المال بدهی پرسپولیس پرداخت نمی‌شود، عنوان کرد: من برای شخصِ وزیر ورزش احترام خاصی قائل هستم اما آقای گودرزی می‌تواند یک روز مثل ما تمرین و فوتبال بازی کند؟ بعد هم پرسپولیس به شما نیازی ندارد. آقای گودرزی! این تیم را خصوصی کنید، پرسپولیس آنقدر هوادار دارد که به کسی نیاز نداشته باشد.

وی در پایان در مورد پیشنهاد یک میلیون دلاری یک تیم قطری تصریح کرد: نمی‌خواهم این مسئله را باز کنم اما بالاخره پیشنهاداتی وجود دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴