تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۷
کد مطلب : ۴۲۲۵۱
با اینکه مسئولان دولت در ماه‌های اخیر به شدت به منتقدان تاخته و هر نوع نقیصه اجرایی در کار خود را ناشی از سنگ‌اندازی رسانه‌های اصولگرا دانسته‌اند، اما ماجرای قبوض برق که با پیگیری رسانه‌های اصولگرا اصلاح شد، نشان داد کدام دسته رسانه‌ها به سود دولتند؛ رسانه‌هایی که فقط تملق دولت را می‌گویند یا رسانه‌هایی که اشتباهات را گوشزد می‌کنند.
۰
plusresetminus
به گزارشبلاغ،پس از آن که حسن روحانی منتقدان توافق ژنو را بی‌سواد خواند و به تدریج چند رسانه منتقد دولت، توقیف شدند و هفته گذشته نیز سخنگوی دولت، چند رسانه منتقد را به سنگ‌اندازی در انصراف مردم از دریافت یارانه، متهم کرد، عدم دعوت از خبرنگاران رسانه‌های اصولگرا به جلسات و برنامه‌های دولت، آخرین بی‌مهری دولت روحانی به منتقدان رسانه‌ای است.

این در حالی است که از زمان آغاز به کار دولت روحانی، رسانه‌های اصلاح‌طلب به حمایت تمام قد از تمامی اقدامات و فعالیت‌های دولت پرداخته‌اند؛ حتی اگر معایب و ضعف‌های این طرح‌ها همچون سبد کالا آنچنان فاجعه‌بار باشد که خود دولتی‌ها نیز مجبور به عذرخواهی شوند.

 در ماجرای اقدام وزارت نیرو در افزایش شدید قبوض برق، این رسانه‌های اصولگرا بودند که نسبت به تخطی وزارت نیرو از مصوبه دولت هشدار دادند و نوشتند: در حالی وزارت نیرو متوسط افزایش قیمت برق از اول بهمن ۹۲ را ۲۴ درصد اعلام کرده بود که با صدور اولین قبض برق در سال جدید مشخص شد قیمت هر کیلووات ساعت برق در ۷ پله مصرفی از ۳۴ تا ۹۰ درصد گران شده است.

پس از انتشار این خبر در رسانه‌های اصولگرا، رئیس دولت نیز به آن واکنش نشان داد و با دستور روحانی، پنجشنبه گذشته اقدام وزارت نیرو اصلاح شد. روحانی با اشاره به مصوبه دولت برای افزایش قیمت آب و برق تا ۲۴ درصد گفت: در اجرا به محض اینکه گزارش‌هایی به من رسید، روز پنجشنبه مسئولان وزارت نیرو را خواستم و دیدم که تفسیر دیگری از مصوبه دولت برای افزایش قیمت برق صورت گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴