کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم:

کمک‌های مومنانه تمرینی برای تقویت روحیه ایمان و ایثارگری است/ سپاه در رزمایش همدلی خوش درخشید

22 ارديبهشت 1399 ساعت 8:00

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم با قدردانی از اقداماتی که مجموعه سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه انجام داده‌اند، گفت: کمک مومنانه تمرینی برای تقویت روحیه ایمان و ایثارگری است.


علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در مازندران، اقدامات سپاه و بسیج را در این امر خیر بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه که از بیانات مقام معظم رهبری بوده موجب افزایش روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه تمرینی برای استمرار ایثارگری است خاطرنشان کرد: این رزمایش علاوه بر اینکه موجب دست‌گیری از نیازمندان می‌شود و وظیفه نوع دوستی که در شرع مقدس به آن تاکید شده را تحقق می‌بخشد، در تقویت روحیه ایمان و ایثارگری افراد هم موثر است.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم با قدردانی از اقداماتی که مجموعه سپاه و بسیج در این رزمایش انجام داده‌اند، تصریح کرد: سپاه در رزمایش کمک مومنانه مانند همیشه خوب درخشید و درحالی که مقام معظم رهبری فقط یک توصیه به اجرای این رزمایش داشتند اما سپاه پاسداران با تلاش مثال‌زدنی پای کار آمده و در تمام مناطق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیّران بسیار مطلوب عمل کردند.

باقرزاده یادآور شد: ظرفیت‌سازی و بسیج کردن منابع یکی از ویژگی‌های اصلی سپاه است که بار دیگر در رزمایش کمک مومنانه متجلی شد و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جلوه‌های زیبای رزمایش کمک مومنانه، انسجام و وحدت بوده که افراد فارغ از هرگونه تفکر سیاسی برای هدف مشترک که آن هم کمک به نیازمندان و خیرخواهی است در کنار هم قرار گرفتند تا در زمان‌هایی که کشور و نظام به همدلی نیاز دارد از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم اظهار کرد: باتوجه به اینکه رزمایش کمک مومنانه در مازندران سه مرحله‌ای است و به لطف الهی مرحله آخر آن در شب عید فطر انجام می‌شود لازم است که نیکوکاران دیار علویان بار دیگر دریای سخاوت خود را برای نیازمندان راه بیاندازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 422388

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/422388/کمک-های-مومنانه-تمرینی-تقویت-روحیه-ایمان-ایثارگری-سپاه-رزمایش-همدلی-خوش-درخشید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com