فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خبر داد

تهیه ۸۰۰ سبد معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۲۲۲۶۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از تهیه و توزیع ۸۰۰ سبد معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
تهیه ۸۰۰ سبد معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار
به گزارش بلاغ، محمد برمر در حاشیه دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در فریدونکنار اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه مردم ولایت‌مدار فریدونکنار همراه با مردم ایران اسلامی حماسه بسیار بزرگی را خلق کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ سبد معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌هایی که به واسطه تبعات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا معیشت آن‌ها دچار اختلال شد اهدا گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سبد حدود ۵۰۰ هزار تومان بوده است تصریح کرد: در این زمینه مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در شهرستان فریدونکنار جمع‌آوری شد.

برمر یادآور شد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) ۸۰۰ سبد معیشتی تهیه شده که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فریدونکنار به خانواده های نیازمند تقدیم می‌شود.

وی افزود: درحال برنامه‌ریزی هستیم که از هم‌اکنون تا عید فطر کمک‌های مومنانه مردم شریف فریدونکنار را جمع‌آوری کرده و در شب عید مرحله سوم این رزمایش انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما